«ВКонтакте» запускает мобильную рекламу

Реклама будет отображаться в виде интерактивного баннера в мобильной новостной ленте пользователя. Модель оплаты — за переход (CPC) по аукционной модели.

Пользователям этой системы доступны будут все таргетинги, которые есть в десктопной рекламной платформе. Т.е. можно будет таргетировать рекламу на украинских пользователей. Но есть одно существенное ограничение: рекламировать можно будет только приложения. Выглядеть она будет примерно так: Мобильная аудитория «ВКонтакте» составляет около 16 млн пользователей Android и 7,9 млн пользователей iOS в сутки. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.