Весна прийшла — час саджати! Весняна кампанія B&Q підживлює надію

Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію.

Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів у парку за пивом після роботи, і розподіл вакцин у Великобританії продовжується успішно. Бренд супермаркетів B&Q вирішив накопичити трохи цього оптимізму та наповнити ним нову кампанію, що рекламує асортимент рослин для посадки.

«Так, можливо, ми не зможемо поїхати у відпустку і все ще існують величезні суспільні проблеми, які потрібно вирішити. Але ми можемо наповнити горщики свіжими квітами та прикрасити наші сади, підвіконня та парадні кімнати», — заявляють автори кампанії.

Рекламу розробила лондонська Uncommon Creative Studio. Рекламний ролик продовжує минулорічну кампанію B&Q «Побудуй життя», в якій розповідалося про будівельні матеріали та інструменти.

Джерело


Бренди знову наважуються жартувати. Пропонуємо переглянути добірку першоквітневих кампаній 2021 року від BMW, Volkswagen, Burger King, Subway та інших брендів. Кампанії варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...