Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію.
Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів у парку за пивом після роботи, і розподіл вакцин у Великобританії продовжується успішно. Бренд супермаркетів B&Q вирішив накопичити трохи цього оптимізму та наповнити ним нову кампанію, що рекламує асортимент рослин для посадки.
«Так, можливо, ми не зможемо поїхати у відпустку і все ще існують величезні суспільні проблеми, які потрібно вирішити. Але ми можемо наповнити горщики свіжими квітами та прикрасити наші сади, підвіконня та парадні кімнати», — заявляють автори кампанії.
Рекламу розробила лондонська Uncommon Creative Studio. Рекламний ролик продовжує минулорічну кампанію B&Q «Побудуй життя», в якій розповідалося про будівельні матеріали та інструменти.
Бренди знову наважуються жартувати. Пропонуємо переглянути добірку першоквітневих кампаній 2021 року від BMW, Volkswagen, Burger King, Subway та інших брендів. Кампанії варіюються від QR-корів і пристібних третіх рук до їстівних капців та інтелектуального туалетного паперу.