• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Великі ставки на блогерів: Havas Digital Kyiv запустив напрямок по роботі з інфлюенсерами

24 Грудня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Великі ставки на блогерів: Havas Digital Kyiv запустив напрямок по роботі з інфлюенсерами
Share on FacebookShare on Twitter

Havas Digital Kyiv запустив напрямок, пов’язаний із залученням інфлюенсерів. Він охоплюватиме всі проекти групи. Поштовхом для цього послужили не тільки проекти агентства, які передбачають зростання частоти залучення лідерів думок, а й загальносвітова тенденція.

Суть її в тому, що інфлюенсер-маркетинг виріс з PR-стратегій і тактик в окремий повноцінний медіаінструмент. У всьому світі він йде від двомірної моделі простих інтеграцій та продакт-плейсменту до об’ємної. У тривимірній моделі колаборації інфлюенсери використовуються практично у всіх тачпойнтах маркетинг-міксу.

В Україні спостерігається аналогічна ситуація, в якій ринок інфлюенсер-маркетингу впевнено зростає і міцніє. Бренди хочуть створювати автентичний контент і ефективні проекти з залученням інфлюенсеров. У зв’язку з цим формати співпраці передбачають розширення як на майданчиках, так і з точки зору креативу та ідей. Відносини брендів і інфлюенсерів стають все більш диференційованими, довгостроковими і допомагають будувати глибоку взаємодію зі споживачем. Як наслідок, з’являються нові гравці і майданчики, в планах агентства – активна взаємодія і запуск комплексних кампаній, зокрема у TikTok, яка набирає популярності.

Інфлюенсери вже зайняли більшу нішу на рекламному ринку, взаємодіючи зі споживачами далеко за межами їх власних соціальних мереж. Про те, що ринок інфлюенсер-маркетингу буде продовжувати розвиватися, кажуть і глобальні прогнози: за версією Business Insider, до 2022 року інвестиції в цей напрямок складуть від 5 до 10 мільярдів доларів, тобто виростуть на 38% ↿. І ці інвестиції виправдовують себе: за 2018 рік у світі за рекомендацією інфлюенсерів покупки зробили 40% аудиторії від 18 до 24 років, 28% – від 25 до 34 років, 18% – від 35 до 54 років і 9% тих, хто старше 55 років2.

Агентство вже давно робить проекти із залученням інфлюенсерів. Наприклад, останній проект на чолі з Олексієм Дурнєвим для Nescafe «3 в 1» «Челлендж інтуїції», в якому використовувався окремий лендінг з механікою залучення, особистий Instagram і канал інфлюенсера на YouTube. В іншому проекті Ice Cold Dance від Jägermeister у постановці хореографії флешмобу допомагав лідер думок і яскравий тусовщик Богдан Романович, а ритм для рухів створив відомий київський електронний артист Cape Code. В якості каналів були задіяні Instagram Stories, що згодом стали кліпом бренду. У проекті для Lion Just Wild «Арахіc» центром комунікації став промосайт в стилі файтинг-ігор. На сайт завантажувалися відеочелленджі двох героїв – wildDurnev і wildMurafa – інфлюенсерів Олексія Дурнєва та Антона Мурафи.

«З огляду на весь попередній досвід і знання з інфлюенсер-маркетингу, ми вирішили виділити їх в окремий напрямок. Так ми надаємо клієнтам можливість робити ще більш ефективні і запам’ятовувані проекти з лідерами думок, вирощуючи і формуючи ринок інфлюенсер-маркетингу в Україні », – підкреслив Денис Логвиненко, Havas Digital Kyiv MP.

Новий напрямок очолила Дар’я Булатнікова (Head of Influencer Marketing). Вона має 6-річний досвід роботи з інфлюенсерами в рамках PR і комунікаційних агентств на ринках СНД. В її портфоліо проекти з L’Oreal, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark, Synevo, Electrolux, Barilla, Danone, Essity і т.д. Також Дар’я виступала спікером на заходах Google, Yandex, «Вільної школи маркетингу» і практичної школи комунікацій Bazilik.

Джерела:

↿ Business Insider. (2018). The Influencer Marketing Report: Research, strategy & platforms for leveraging social media influencers. Retrieved from: https://www.businessinsider.com/the-influencer-marketing-report-2018-1?r=UK&IR=T

2 CivicScience study (2019). https://civicscience.com/1-5th-of-american-consumers-have-made-a-purchase-based-on-an-influencer/

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.