Havas Digital Kyiv запустив напрямок, пов’язаний із залученням інфлюенсерів. Він охоплюватиме всі проекти групи. Поштовхом для цього послужили не тільки проекти агентства, які передбачають зростання частоти залучення лідерів думок, а й загальносвітова тенденція.
Суть її в тому, що інфлюенсер-маркетинг виріс з PR-стратегій і тактик в окремий повноцінний медіаінструмент. У всьому світі він йде від двомірної моделі простих інтеграцій та продакт-плейсменту до об’ємної. У тривимірній моделі колаборації інфлюенсери використовуються практично у всіх тачпойнтах маркетинг-міксу.
В Україні спостерігається аналогічна ситуація, в якій ринок інфлюенсер-маркетингу впевнено зростає і міцніє. Бренди хочуть створювати автентичний контент і ефективні проекти з залученням інфлюенсеров. У зв’язку з цим формати співпраці передбачають розширення як на майданчиках, так і з точки зору креативу та ідей. Відносини брендів і інфлюенсерів стають все більш диференційованими, довгостроковими і допомагають будувати глибоку взаємодію зі споживачем. Як наслідок, з’являються нові гравці і майданчики, в планах агентства – активна взаємодія і запуск комплексних кампаній, зокрема у TikTok, яка набирає популярності.
Інфлюенсери вже зайняли більшу нішу на рекламному ринку, взаємодіючи зі споживачами далеко за межами їх власних соціальних мереж. Про те, що ринок інфлюенсер-маркетингу буде продовжувати розвиватися, кажуть і глобальні прогнози: за версією Business Insider, до 2022 року інвестиції в цей напрямок складуть від 5 до 10 мільярдів доларів, тобто виростуть на 38% ↿. І ці інвестиції виправдовують себе: за 2018 рік у світі за рекомендацією інфлюенсерів покупки зробили 40% аудиторії від 18 до 24 років, 28% – від 25 до 34 років, 18% – від 35 до 54 років і 9% тих, хто старше 55 років2.
Агентство вже давно робить проекти із залученням інфлюенсерів. Наприклад, останній проект на чолі з Олексієм Дурнєвим для Nescafe «3 в 1» «Челлендж інтуїції», в якому використовувався окремий лендінг з механікою залучення, особистий Instagram і канал інфлюенсера на YouTube. В іншому проекті Ice Cold Dance від Jägermeister у постановці хореографії флешмобу допомагав лідер думок і яскравий тусовщик Богдан Романович, а ритм для рухів створив відомий київський електронний артист Cape Code. В якості каналів були задіяні Instagram Stories, що згодом стали кліпом бренду. У проекті для Lion Just Wild «Арахіc» центром комунікації став промосайт в стилі файтинг-ігор. На сайт завантажувалися відеочелленджі двох героїв – wildDurnev і wildMurafa – інфлюенсерів Олексія Дурнєва та Антона Мурафи.
«З огляду на весь попередній досвід і знання з інфлюенсер-маркетингу, ми вирішили виділити їх в окремий напрямок. Так ми надаємо клієнтам можливість робити ще більш ефективні і запам’ятовувані проекти з лідерами думок, вирощуючи і формуючи ринок інфлюенсер-маркетингу в Україні », – підкреслив Денис Логвиненко, Havas Digital Kyiv MP.
Новий напрямок очолила Дар’я Булатнікова (Head of Influencer Marketing). Вона має 6-річний досвід роботи з інфлюенсерами в рамках PR і комунікаційних агентств на ринках СНД. В її портфоліо проекти з L’Oreal, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark, Synevo, Electrolux, Barilla, Danone, Essity і т.д. Також Дар’я виступала спікером на заходах Google, Yandex, «Вільної школи маркетингу» і практичної школи комунікацій Bazilik.
Джерела:
↿ Business Insider. (2018). The Influencer Marketing Report: Research, strategy & platforms for leveraging social media influencers. Retrieved from: https://www.businessinsider.com/the-influencer-marketing-report-2018-1?r=UK&IR=T
2 CivicScience study (2019). https://civicscience.com/1-5th-of-american-consumers-have-made-a-purchase-based-on-an-influencer/