Вечірка закриття КМФР 2018 в Lightfield Productions

1 червня, після урочистої Церемонії нагородження переможців, відбудеться вечірка закриття 19-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами під назвою «Рекламіст – друг людини» в фотостудії Lightfield Productions.

Саме в фотостудії Lightfield Productions учасники відзначать свої результати, відсвяткують креативність, а також зможуть зануритися в атмосферу реальних фотозйомок.

Lightfield Production – це найбільший фотопродакшн в Україні, 2500 м3 простору, 100 штатних співробітників, 8 власних зйомок щодня і 20 000 іміджів на місяць. Вечірку закриття фестивалю КМФР 2018 неможливо уявити в іншому місці.

Учасників фестивальної програми чекає безліч сюрпризів від фотостудії, включаючи фотосесії, розіграші та конкурси, а також екскурсія, яка покаже робочий процес студії зсередини.

Також в програмі запрошений діджей від ГК «Нові продукти», фуршет від Figaro і море незабутніх емоцій!

Кращого місця для святкування результатів конкурсної програми КМФР 2018 годі й шукати.

Щоб взяти участь у фестивальних активностях, необхідно оформити акредитацію до 25 травня включно.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.