Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer.

Один з найбільших викликів, з яким рекламній індустрії доведеться зустрітися в найближчі 2 роки — це зміни в ідентифікації користувачів в інтернеті. На вебінарі ми обговоримо, як брендам підготуватися до успішного переходу в пост-cookie епоху та побудувати роботу по персоналізації комунікації в найближчий рік. На вебінарі виступлять представники adtech компанії (Admixer), рекламного агентства (Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine) та міжнародного бренду (Nutricia / Danone).

Теми вебінару

Спікери поділяться своїми кейсами й ефективними підходами та розкажуть про те:

  • Які виклики чекають рекламодавців в майбутньому, і як до них підготуватися;
  • Які підходи можуть бути реалізовані брендами для успішного переходу в post-cookie еру;
  • Як побудувати стратегію використання власних даних і які технологічні рішення для цього використовувати;
  • Як забезпечити конфіденційність даних та ін.

Спікери вебінару

⦿ Іван Федоров, New Business Director в Admixer

⦿ Олександра Булигіна, Director в Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine

⦿ Катерина Левченко, Маркетинг-директор в Данон Нутриція

Вебінар буде корисний: бренд-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям, медіабаєрам, медіапланерам, programmatic фахівцям і всім, хто працює з даними користувачів в рекламі.

Готуйте свої запитання — після вебінару ви зможете взяти участь в Q&A сесії зі спікерами.

Мова вебінару — російська.

📅 9 липня, 14:00

📍 Online. Реєстрація за посиланням.

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

10 класичних хелловінських костюмів та як вони змінювалися з часом

Хелловінські костюми за останні сто років перетворилися зі скромних саморобних речей на дещо значно страшніше (чи сексуальніше).

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...