Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer.

Один з найбільших викликів, з яким рекламній індустрії доведеться зустрітися в найближчі 2 роки — це зміни в ідентифікації користувачів в інтернеті. На вебінарі ми обговоримо, як брендам підготуватися до успішного переходу в пост-cookie епоху та побудувати роботу по персоналізації комунікації в найближчий рік. На вебінарі виступлять представники adtech компанії (Admixer), рекламного агентства (Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine) та міжнародного бренду (Nutricia / Danone).

Теми вебінару

Спікери поділяться своїми кейсами й ефективними підходами та розкажуть про те:

  • Які виклики чекають рекламодавців в майбутньому, і як до них підготуватися;
  • Які підходи можуть бути реалізовані брендами для успішного переходу в post-cookie еру;
  • Як побудувати стратегію використання власних даних і які технологічні рішення для цього використовувати;
  • Як забезпечити конфіденційність даних та ін.

Спікери вебінару

⦿ Іван Федоров, New Business Director в Admixer

⦿ Олександра Булигіна, Director в Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine

⦿ Катерина Левченко, Маркетинг-директор в Данон Нутриція

Вебінар буде корисний: бренд-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям, медіабаєрам, медіапланерам, programmatic фахівцям і всім, хто працює з даними користувачів в рекламі.

Готуйте свої запитання — після вебінару ви зможете взяти участь в Q&A сесії зі спікерами.

Мова вебінару — російська.

📅 9 липня, 14:00

📍 Online. Реєстрація за посиланням.

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...