9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer.
Один з найбільших викликів, з яким рекламній індустрії доведеться зустрітися в найближчі 2 роки — це зміни в ідентифікації користувачів в інтернеті. На вебінарі ми обговоримо, як брендам підготуватися до успішного переходу в пост-cookie епоху та побудувати роботу по персоналізації комунікації в найближчий рік. На вебінарі виступлять представники adtech компанії (Admixer), рекламного агентства (Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine) та міжнародного бренду (Nutricia / Danone).
Теми вебінару
Спікери поділяться своїми кейсами й ефективними підходами та розкажуть про те:
- Які виклики чекають рекламодавців в майбутньому, і як до них підготуватися;
- Які підходи можуть бути реалізовані брендами для успішного переходу в post-cookie еру;
- Як побудувати стратегію використання власних даних і які технологічні рішення для цього використовувати;
- Як забезпечити конфіденційність даних та ін.
Спікери вебінару
⦿ Іван Федоров, New Business Director в Admixer
⦿ Олександра Булигіна, Director в Amnet / Dentsu Aegis Network Ukraine
⦿ Катерина Левченко, Маркетинг-директор в Данон Нутриція
Вебінар буде корисний: бренд-менеджерам, маркетологам, рекламодавцям, медіабаєрам, медіапланерам, programmatic фахівцям і всім, хто працює з даними користувачів в рекламі.
Готуйте свої запитання — після вебінару ви зможете взяти участь в Q&A сесії зі спікерами.
Мова вебінару — російська.
📅 9 липня, 14:00
📍 Online. Реєстрація за посиланням.
Також нагадуємо, що 11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового менеджменту, бізнес-перетворень та налагодження роботи в умовах, коли рідкісними стали не чорні, а білі лебеді.