Кейт Міддлтон випустила фотокнигу про пандемію у Великій Британії

Кейт Міддлтон випустила фотокнигу, присвячену боротьбі з COVID-19 у Великобританії, з благодійною метою.

Герцогиня Кембриджська є великою шанувальницею фотомистецтва. Через рік після початку пандемії Кейт Міддлтон випустила фотокнигу Hold Still: A portrait of Our Nation in 2020 («Залишайтеся на місці. Портрет нашої нації у 2020 році») у форматі coffee table book. Вона присвячена боротьбі з COVID-19 у Великій Британії.

Кейт Міддлтон випустила фотокнигу про пандемію у Великій Британії
Герцогиня Кембриджська

У 2020 році герцогиня очолювала виставку Hold Still у Національній портретній галереї в Лондоні, яка мала величезний успіх. На виставці було представлено сто портретів людей із різних куточків Великої Британії, які зображували спільний пережитий досвід під час першого національного локдауну. На думку герцогині, сила фотографії здатна створити довготривалий спогад про індивідуальні пережиті історії, а також про важливі моменти із життя родин та спільнот.

Кейт Міддлтон випустила книгу Hold Still: A portrait of Our Nation in 2020

У передмові до книги Кейт Міддлтон зазначає: «Коли ми згадуватимемо пандемію COVID-19 через десятки років, то думатимемо про ті випробування, з якими нам довелося зіштовхнутися: про близьких, яких ми втратили; про довготривалу ізоляцію від наших сімей та друзів і про навантаження, яке лягло на наших ключових працівників. Але ми також згадуватимемо про позитивне: про неймовірні жести доброзичливості; про помічників та героїв, які з’явилися на всіх життєвих шляхах; і про те, як ми разом адаптувалися до нової нормальності».

Кейт Міддлтон випустила книгу Hold Still: A portrait of Our Nation in 2020

Кошти з продажу книги будуть направлені на благодійність. Зокрема, 50% виручки отримає Національна портретна галерея, щоб продовжувати здійснювати освітні та громадські програми у Великій Британії.

Hold Still: A portrait of Our Nation in 2020
Hold Still: A portrait of Our Nation in 2020

Джерело


А також ми хочемо нагадати про нещодавну кампанію Getty Images під назвою History Repeats. Мета кампанії — підкреслити соціальну цінність зображень, порівнюючи фотографії історично визначальних моментів минулого з поточними знімками сьогодення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...