Google опублікував на YouTube-ролик, який закликає людей вакцинуватися.
Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від пандемії до життя після масової вакцинації.
Повторюючи формат реклами «Паризька любов» 2009 року, Google розповідає історію за допомогою набраних пошукових запитів та інших продуктів компанії. Відео починається з пошуку таких термінів, як «карантин» та «соціальне дистанціювання». Потім все починає змінюватись, коли пошукові слова «спортивні штани» змінюються на просто «штани». Віртуальні події в календарі Google стають звичайними датами та реальними щасливими годинами. Бізнес-списки ресторанів та театрів Google Maps змінюються з «тимчасово зачинені» на «відчинені». Слово «пандемія» видаляється із пошукової фрази «сімейні активності під час пандемії», щоб стати просто запитом «сімейні активності».
Останнім пошуковим запитом є «вакцина COVID поруч зі мною» із закликом «дізнатись більше на cdc.gov». За даними CDC, на даний момент 40% дорослих американців отримали принаймні одну дозу вакцини, і майже чверть дорослих американців повністю вакциновані. Таким чином, вакцина поступово дає можливість світові знову стати відкритим.
А нещодавно Кейт Міддлтон, герцогиня Кембриджська, випустила фотокнигу, присвячену боротьбі з COVID-19 у Великобританії, з благодійною метою.