Предлагаем Вашему вниманию подборку самых оригинальных и интересных журнальных разворотов, которые даже нельзя назвать рекламными. Это – чистый креатив.

1. Компания “Adidas” предлагает рекламу с использованием спортивных упражнений.

 

2. Реклама нижнего белья без этикеток. Вкладыш – это те самые этикетки, которых нет.

 

3. Еще одна реклама нижнего белья – бразильское бикини. Полоску ткани изображает настоящая закладка в журнале.

 

4. Чудо-лифчик «Wonder Bra», визуально увеличивающий грудь . Тянешь за веревочку и видишь эффект – как в рекламе, так и на самом деле.

 

5. Просто очень натуралистичное нижнее белье.

 

6. Реклама курьерской компании DHL, которая показывает доставку «из рук в руки» в прямом смысле слова, с помощью изображенного на прозрачной странице курьера.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.