В Україні з’явилася соціальна реклама з дітьми  #ДоброЧесніВибори

Громадський Рух ЧЕСНО та інформаційна молодіжна кампанія «Твій голос!» запустили спільну соціальну рекламну кампанію #ДоброЧесніВибори направлену на те, щоб молодь не продавала свої голоси під час виборів Президента.

Активісти запитали дітей віком до 13 років, яким має бути Президент, що бажають українцям перед виборами, та найголовнішим дорослим питанням до дітей стало: «Що може статися, якщо до влади прийдуть ті, хто купують голоси?». Діти своїми словами пояснили, що не варто продавати голоси виборцям, а політикам не варто скуповувати голоси.

Ініціатори сподіваються, що меседж #ДоброЧесніВибори перетвориться на флешмоб та закликають усіх, хто зіштовхуються з намаганнями купівлі голосів, публічно заявляти про це у соціальних мережах під хештегом #ДоброЧесніВибори.

«Ми вже вчетверте запускаємо інформаційну кампанію «Твій голос!» напередодні виборів. Щоразу шукаємо креатив, який стає ключовим в інформаційному просторі. Нас підтримали близько 50 публічних людей з відео зверненнями у попередні рази, у 2019 році ми вирішили зробити «рупорами» нашої кампанії саме дітей. Хто може бути біль щирим, ніж діти? І сьогоднішні виборці голосують за їх майбутнє», – розповідає Олександр Санченко, ініціатор інформаційної кампанії «Твій голос!».

До проекту активно долучився громадський Рух ЧЕСНО та взяв участь у створені відео. «Рух ЧЕСНО відразу зголосився підтримати молодіжну кампанію #ДоброЧесніВибори проти підкупу виборців, оскільки і найбільш успішною ми вважаємо комунікацію по принципу «рівний-рівному», коли про неприпустимість продажу свого голосу говорять не дорослі поважні експерти, а такі ж підлітки, які хочуть жити у кращій версії України. – говорить комунікаційниця Руху ЧЕСНО Юлія Решітько. – Ми готові поділитись із ініціативою «Твій Голос!» усіма своїми знаннями та досвідом, набутими за сім років роботи, аби разом пояснити молодим виборцям, як побудований виборчий процес, як політичні міфи впливають на волевиявлення, чому важливо обирати не емоційно, а найголовніше – чому продавати голос – це дно. Закликаємо усіх долучатись!»

Ролик доступний за посиланням: https://youtu.be/I9LwgqoamG4

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.