В Одессе предлагают роллы «сепаратист с лососем».

На сеты, состоящие из восьми роллов, были установлены цены от 64 до 71 гривны (от 218 до 242 рублей). Ассорти из 20 роллов поступило в продажу по цене в 168 гривен (574 рубля).

Продегустировать угощения жители и гости города смогут, посетив кафе на проспекте Добровольского. Пункт общественного питания, позиционирующий себя как предлагающий «самые дешевые суши в городе», также предложил приобрести данные блюда с бесплатной доставкой на дом, оформив заказ по телефону. Таким же образом можно приобрести блюда японской кухни с более традиционными названиями (например, «Калифорния», «Аляска» и «Филадельфия»).

Ранее сообщалось, что в нескольких крымских кафе отказались от названия кофе «американо», заменив его на «россияно» или «крымский». Владельцы точек питания мотивировали данное решение особенностями текущей геополитической ситуации.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.