В новому ролику Pond’s Unilever кохання розбивається об дуже несподівану річ

Ось вам ще одна романтична історія… яка в певний момент різко перестає бути романтичною. В новій кампанії від Pond’s, одного з брендів Unilever, кохання з першого погляду отримало трагікомічний сюжетний поворот.

Рекламний ролик продукції для догляду за шкірою розпочинається начебто типовою історією. Юнак та дівчина працюють в офісах, що розташовані в сусідніх хмарочосах. Вони починають фліртувати, багатозначно позираючи у вікно та кумедно імітуючи дії одне одного. Час від часу їх за цим застукує бос…

Здавалося б, ця історія має завершитися так само, як у нещодавно випущеному відео від Samsung про кохання та цибулю, де Ромео та Джульєтта з ресторанів-конкурентів таки опиняються разом. Але коли дівчина починає малювати пальцем на склі милі послання, щось іде не так. Юнак намагається їй відповісти у такий само спосіб, але його творчий підхід до власного стану шкіри не знаходить в серці коханої того відгуку, на який він сподівався.

Гумор та безцеремонність

Креативні директори Андре Толедо та Сауло Роча з агенції David Madrid, які створили цей ролик, пояснюють, що таким чином вони хотіли підкреслити переваги продукції Pond’s Unilever, не повторюючи й без того всім очевидні речі. Тому вони створили іронічний сценарій, з якого й так зрозуміло, як товари Pond’s допомагають вирішити доволі поширену проблему жирної шкіри.

А бренд-директор Pond’s Unilever Паван Беді зазначає, що у таких сповнених конкуренції сегментах ринку як косметичні товари для чоловіків головний спосіб пробитися до споживачів це перевернути все з ніг на голову. Обравши саме такий підхід, бренд Pond’s створив собі репутацію безцеремонного жартівника. Завдяки цьому він став доволі популярним, що підтверджують його стрімкі темпи росту.

Allied Market Research прогнозує, що в 2022 році світовий ринок косметичних товарів для чоловіків сягне 166 мільярдів доларів. І це, мабуть, не ідеальна, але все ж ознака гендерної рівності. Адже тепер чоловіків переконують купувати косметику за допомогою тієї самої перевіреної часом тактики залякування, яку так часто застосовували до жінок. Переглядаючи це відео, доволі складно не порівнювати його з усією тією рекламою, що апелювала до страху жінок бути покинутими або вселяла в них сором щодо власного тіла.

Але хай там як, але це лишається доволі кумедним видовищем – романтичний герой, який малює серця і тому подібне жиром з власного обличчя.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу: Тенденції ...

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Нещодавно запрацював новий сайт суспільного мовника «Суспільне Культура», на якому можна прочитати новини і публікації про літературу, мистецтво, кіно і музику, ...

ASMR

VIDEOFIRMA створила серію ASMR-роликів для бренду Optimeal

Продакшн-студія VIDEOFIRMA виграла тендер з ідеєю серії ASMR-роликів з підсиленими звуками та макро-планами тварин. Сюжет рекламних роликів корму для тварин ...

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.