В новому ролику Pond’s Unilever кохання розбивається об дуже несподівану річ

Ось вам ще одна романтична історія… яка в певний момент різко перестає бути романтичною. В новій кампанії від Pond’s, одного з брендів Unilever, кохання з першого погляду отримало трагікомічний сюжетний поворот.

Рекламний ролик продукції для догляду за шкірою розпочинається начебто типовою історією. Юнак та дівчина працюють в офісах, що розташовані в сусідніх хмарочосах. Вони починають фліртувати, багатозначно позираючи у вікно та кумедно імітуючи дії одне одного. Час від часу їх за цим застукує бос…

Здавалося б, ця історія має завершитися так само, як у нещодавно випущеному відео від Samsung про кохання та цибулю, де Ромео та Джульєтта з ресторанів-конкурентів таки опиняються разом. Але коли дівчина починає малювати пальцем на склі милі послання, щось іде не так. Юнак намагається їй відповісти у такий само спосіб, але його творчий підхід до власного стану шкіри не знаходить в серці коханої того відгуку, на який він сподівався.

Гумор та безцеремонність

Креативні директори Андре Толедо та Сауло Роча з агенції David Madrid, які створили цей ролик, пояснюють, що таким чином вони хотіли підкреслити переваги продукції Pond’s Unilever, не повторюючи й без того всім очевидні речі. Тому вони створили іронічний сценарій, з якого й так зрозуміло, як товари Pond’s допомагають вирішити доволі поширену проблему жирної шкіри.

А бренд-директор Pond’s Unilever Паван Беді зазначає, що у таких сповнених конкуренції сегментах ринку як косметичні товари для чоловіків головний спосіб пробитися до споживачів це перевернути все з ніг на голову. Обравши саме такий підхід, бренд Pond’s створив собі репутацію безцеремонного жартівника. Завдяки цьому він став доволі популярним, що підтверджують його стрімкі темпи росту.

Allied Market Research прогнозує, що в 2022 році світовий ринок косметичних товарів для чоловіків сягне 166 мільярдів доларів. І це, мабуть, не ідеальна, але все ж ознака гендерної рівності. Адже тепер чоловіків переконують купувати косметику за допомогою тієї самої перевіреної часом тактики залякування, яку так часто застосовували до жінок. Переглядаючи це відео, доволі складно не порівнювати його з усією тією рекламою, що апелювала до страху жінок бути покинутими або вселяла в них сором щодо власного тіла.

Але хай там як, але це лишається доволі кумедним видовищем – романтичний герой, який малює серця і тому подібне жиром з власного обличчя.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...