В Нью-Йорке появился самый большой в мире digital-экран

 Размещать рекламу на экране, который больше футбольного поля, будет оператор наружной рекламы Clear Channel Outdoor.

Первым клиентом, чья реклама появится на экране, станет компания Google. Стоимость контракта, который продлится со следующей недели и до новогодних праздников, не разглашается. Однако известно, что прайсовая цена аренды экрана за четыре недели составляет $2,5 млн.

«Мы с вами находимся на Таймс-Сквер, главной площади мира. И, если вы хотите, чтобы вас заметили, нужно играть по-крупному», – сказали представители Clear Channel, запуская новый рекламоноситель.

Добавим, что еженедельная аудитория нового экрана составляет 2,3 млн человек (пешеходов, автомобилистов, пассажиров общественного транспорта).

 
 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...