В кофейни со своим стаканом

По статистике немецкой организации Deutsche Umwelthilfe, каждый час в Германии выбрасывается около 320 000 кофейных стаканчиков, предназначенных для покупок кофе на вынос.

По мнению немецких экологов, это наносит большой ущерб окружающей среде, а число выбрасываемых стаканчиков из-под кофе необходимо сократить. Чтобы это сделать, они предлагают ввести многоразовые стаканы для кофе и установить стоимость на них в размере 20 евроцентов.

В новой кампании, которую начал фонд по защите окружающей среды и компания Deutsche Umwelthilfe, экологи планируют привлечь внимание к проблеме, а также «изменить имидж многоразовой посуды» среди жителей Германии. Таким образом, организации хотят стимулировать жителей Германии и туристов приносить с собой тамблер для кофе или пить кофе из многоразовой посуды.

Также экологи подсчитали, что для производства стаканчиков для кофе уходит такое же количество энергии, которой бы хватило для годового обеспечения электроэнергией целого города.

Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...