В киевском метро появились необычные объявления

В четверг, 9 октября на семи станциях киевского метро (“Почтовая площадь“, “Петровка“, “Сырец”, “Выдубичи”, “Вокзальная”, “Берестейская” и “Левобережная”) появились необычные постеры-объявления.


В одних из них содержится призыв к киевлянам покупать электронные карточки вместо жетонов, а в других – разъяснения, где можно пересесть из метро на электричку и наоборот.

 Постеры сделаны командой “Агенты перемен” (в дальнейшем А3) совместно с пресс-службой метрополитена.

Все свои проекты “А3” делают для города совершенно бесплатно.

Среди разработанных ими проектов современное обновление логотипа и навигации фуникулера (2013), новый брендинг и цветовая схема городской электрички, тестовый проект по навигации на станции электрички Троещина-2 появится уже завтра, 10 октября. Напомним, кольцевая электричка в столице возобновит работу уже в пятницу.


Также АЗ отмечают, что всю свою работу сделают публичной, и что они готовы к сотрудничеству и новым идеям.

Как рассказали в пресс-службе метрополитена, объявления напечатаны на обычной бумаге. В подземке пообещали и в дальнейшем делать ее удобной для граждан.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...