В Израиле ортодоксы воюют с автобусами

Ультраортодоксы Израиля считают, что женщине не только нельзя прикасаться к Торе, но даже находиться вместе с мужчинами в общественных местах. Поэтому социальная реклама организации “Женщины стены” (Нашот а-Котель), призывающая уравнять женщин в правах с мужчинами, позволив им молиться у Стены Плача, так разъярила нападавших.  Протестующие облили автобус краской, прокололи шины и написали на его бортах “Долой непристойные картинки”. 

Ультраортодоксальные иудеи в последнее время подвергаются активной критике со стороны светского израильского общества. Так, их попытки запретить людям разного пола совместный проезд в общественном транспорте были осуждены. А право на совместную молитву в 2013 году было признано за женщинами в судебном порядке. Что касается сегодняшней выходки хулиганов, то религиозный сайт “Кикар а-Шабат”, рассказывая об инциденте, назвал участников этой акции “экстремистами”.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.