В Чикаго создан автомат против вредной еды

Если бы вас заставили ждать свой снэк 25 секунд, заставило бы это вас сделать выбор в пользу более полезного перекуса у торгового автомата? Новое исследование демонстрирует, что ответ на этот вопрос положительный. Экспериментальные вендинговые автоматы от Брэда Эппельханса (Brad Appelhans) заставляют потребителя ждать, если тот хочет приобрести вредные для здоровья снэки. Доцент профилактической медицины в Медицинском центре Университета Раш (Чикаго) придумал устройство, которое помещается внутрь торговых автоматов. Оно ждёт 25 секунд перед тем, как отдать обычный снэк в руки покупателя. При этом более полезные для здоровья продукты выпадают из автомата незамедлительно.

 

Идея заключается в том, что каждая секунда, которую вы ждёте свой продукт, заставляет вас хотель его меньше, также как налог на напитки с большим содержанием сахара заставляет вас покупать меньше газировки. В течение нескольких месяцев Эппельханс помещал устройство DISC (Delays to Influence Snack Choice) в автоматы на территории Университета Раш. В результате люди стали выбирать более полезные для здоровья снэки, утверждает учёный.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...