В Австралии Samsung обвиняют в  недобросовестной рекламе

Австралийская комиссия по конкуренции и защите прав потребителей подала в суд на Samsung Electronics. Причина иска — реклама бренда, которая вводит пользователей в заблуждение.

Речь идет о рекламе смартфонов Galaxy. Они позиционировались как водонепроницаемые и подходящие для использования в бассейнах и на море. В их рекламе аппараты полностью погружались в воду без ущерба их работе. Однако позже пользователи начали жаловаться на поломку смартфонов после таких погружений. Производитель отказался удовлетворить претензии и списал все на производственный дефект некоторых устройств. Но регулятор утверждает, что это намеренное введение покупателей в заблуждение.

Иск может привести к многомиллионному штрафу компании. В нем фигурирует более 300 рекламных объявлений, в которых смартфоны Samsung Galaxy показаны на дне бассейнов и в океане.


Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...