Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад 300 000 відгуків користувачів. У застосунку українці зможуть обрати лікаря за спеціалізацією, досвідом, рейтингом, місцем і вартістю послуг. Важливою функцією сервісу є можливість записатися на лабораторний аналіз, придбати медичні препарати та отримати консультацію онлайн.
Над новим позиціюванням бренду, стратегією комунікації, дизайном і запуском мобільного застосунку працювала агенція Fedoriv Agency. Новий дескриптор онлайн-хабу — «Зручна медицина онлайн», а стратегія комунікації та креативна платформа будуються навколо слогана «Круто бути здоровим». В основі візуального стилю оновленого Doc.ua — переосмислення класичного знака невідкладної медичної допомоги Star of Life, що складається з плашок трьох кольорів, які символізують різноманітність вибору: синій — підбір лікаря, зелений — замовлення ліків в аптеці, помаранчевий — запис на лабораторний аналіз.
«Робота з цифровими платформами й брендами — один із наших пріоритетів, — говорить засновник маркетингового агентства Андрій Федорів. — У нас є унікальний досвід роботи з такими цифровими платформами як Rozetka, Megogo, Bodo.ua, Concert.ua, OLX. У 2019 році ми реалізували величезний проєкт зі створення держави у смартфоні «ДіЯ». Цей досвід дав нам розуміння того, як людина взаємодіє з цифровим світом. На момент початку нашої роботиDoc.uaвже був лідером ринку. Їхнім завданням було розширити спектр послуг, оновити продукт, щоб із сайту для пошуку лікарів Doc.uaперетворився на універсальну пропозицію і став головним інструментом українців у користуванні медичними послугами. Ми в Fedoriv віримо в силу змін і в бренди, які дійсно покращують життя людей. Ми переконані, що за такими цифровими платформами, як Doc.ua,майбутнє, тому прийняли рішення увійти в цей проєкт як міноритарний акціонер».
Над проєктом Doc.ua працювали бренд-лідер Наталія Блажкун, стратеги Іван Ігнатов і Владислав Шпиль, проджект-менеджер Ірина Царюк, копірайтер Ксенія Сичова, шеф-дизайнер Віталій Парфільєв, дизайнер Леонід Татаринов, технічний дизайн Антон Шмельов.
Викликом для команди стало те, що фактично потрібно було побудувати міжнародний бренд. Медичний онлайн-хаб зараз працює в чотирьох країнах: Україні, Казахстані, Узбекистані та Молдові. У 2020 році планується вихід на ринки ОАЕ, Грузії, Азербайджану. Сервіс у цих країнах має назву Doc.online.
Читайте також:
Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).
Компанія Kitsoft розробила новий дизайн сайту Верховної Ради України.