Умная фраза дорогого стоит

В базе Всемирной организации интеллектуальной собственности патент Swatch на использование «One more thing» датирован 22 мая 2015 года, заявка была подана в ноябре 2014. В настоящий момент нет информации о том, как компания собирается использовать права на эту фразу. Не исключено, что применение ей будет найдено в рекламе смарт-часов Swatch, которые поступят в продажу во второй половине года.

Любопытно, что подача патентной заявки по времени совпадает с релизом инструментов разработки приложений для Apple Watch. Не исключено, что Swatch таким образом решила отреагировать на экспансию рынка часов другой компанией. Фраза «One more thing» использовалась основателем Apple Стивом Джобсом с 1999 года. Впервые она прозвучала со сцены во время презентации цветных компьютеров iMac.
Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2015/08/20/127030.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Gamefabrique Games

Чотири поради, як брендам вдало інтегруватись у відеоігри

Коли відеоігри стали тривимірними, а їхні бюджети перевалили за сотні тисяч доларів, бренди побачили в іграх майданчик для промо. Вдалося ...

Бренд Ojo de Tigre відкидає рекламні кліше у іронічній розмові режисера та клієнта

Режисер дещо змінив концепцію ролика для Ojo de Tigre, перетворивши усі рекламні кліше на комічний діалог, за ходом якого глядачам цікавіше спостерігати.

Аудиторія Facebook пішла на спад у шести обласних центрах України: дослідження plusone

За останні півроку у шести обласних центрах кількість користувачів Facebook зменшилась, але соцмережа продовжує активно рости завдяки невеликим містам. На ...

Саморобні блокбастери наводять аргумент на користь банків

Нещодавно глядачі, які зібралися переглянути фільм у Westpac Open Air, могли бачити ось такі три ролики, кожен з яких цілком заслуговує на великий екран.

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.