Умная фраза дорогого стоит

В базе Всемирной организации интеллектуальной собственности патент Swatch на использование «One more thing» датирован 22 мая 2015 года, заявка была подана в ноябре 2014. В настоящий момент нет информации о том, как компания собирается использовать права на эту фразу. Не исключено, что применение ей будет найдено в рекламе смарт-часов Swatch, которые поступят в продажу во второй половине года.

Любопытно, что подача патентной заявки по времени совпадает с релизом инструментов разработки приложений для Apple Watch. Не исключено, что Swatch таким образом решила отреагировать на экспансию рынка часов другой компанией. Фраза «One more thing» использовалась основателем Apple Стивом Джобсом с 1999 года. Впервые она прозвучала со сцены во время презентации цветных компьютеров iMac.
Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2015/08/20/127030.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...