Умная фраза дорогого стоит

В базе Всемирной организации интеллектуальной собственности патент Swatch на использование «One more thing» датирован 22 мая 2015 года, заявка была подана в ноябре 2014. В настоящий момент нет информации о том, как компания собирается использовать права на эту фразу. Не исключено, что применение ей будет найдено в рекламе смарт-часов Swatch, которые поступят в продажу во второй половине года.

Любопытно, что подача патентной заявки по времени совпадает с релизом инструментов разработки приложений для Apple Watch. Не исключено, что Swatch таким образом решила отреагировать на экспансию рынка часов другой компанией. Фраза «One more thing» использовалась основателем Apple Стивом Джобсом с 1999 года. Впервые она прозвучала со сцены во время презентации цветных компьютеров iMac.
Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2015/08/20/127030.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.