Influ2 – український проєкт, що працює на американському ринку. Входить до списку 30 кращих стартапів за версією українського Forbes. Це B2B маркетингова платформа, що займається person-based маркетингом. Простими словами – розміщує рекламу, яку побачать тільки ті, хто цікавий вашому бізнесу. Унікальні алгоритми машинного навчання допомагають відстежувати, як вибрані вами люди взаємодіяли з рекламою.
Креативна студія twid розробила нову дизайн-систему для Influ2 та зробила компанії повноцінний ребрендинг.
Студія створила нову візуальну мову бренду – суттєво розширила кольорову палітру, пропрацювала підхід для маркетингової візуалізації інтерфейсу Influ2.
“Influ2 — дуже людиноцентричний продукт, тому ми зробили сет ілюстрацій намальованих “від руки”, щоб додати бізнес-інструменту більше людяності та життя. Це малюнки схожі на ті, які з’являються у записниках під час робочої зустрічі чи зідзвону. Їх використання передбачається дозованим, щоб додавати неформальності та дружнього вайбу в комунікацію бренду. До того ж сама команда Influ2 включається у креативний процес створення анімацій на базі цих образів”, – розповідають у twid.
Особливу увагу приділили деталям, адже саме вони дозволяють Influ2 створювати унікальну рекламу для конкретних людей.
Команда:
Проєктна менеджерка — Анна Партин
Креативний директор — Алекс Твіста
Артдиректорка проєкту — Маша Бистрова
UI/UX дизайнерки — Аня Полі, Наташа Вовк
Графічний дизайнер — Паша Карелін