Українські рекламодавці вкладають більше коштів у соцмережі та месенджери

Інтернет Асоціація України (ІнАУ) дослідила, в які сегменти медійної інтернет-реклами вкладали гроші рекламодавці у першому півріччі 2018 року.

Організація простежила обсяг грошей, який спрямовувався на рекламу, що орієнтована на українську аудиторію. Результати дослідження свідчать, що банерна реклама займає майже половину ринку — 42,28 %. Порівняно з першим півріччям 2017-го її частка збільшилася на 3 %.

Частка in-stream video (реклама в відеоплеєрі) становить 34,94%, іn-page video – 8,18%, спонсорства – 5,89%, інших нестандартних рішень – 8,71%.

Дослідники також визначили частки реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв:

  • 18,2 % для банерної реклами;
  • 10,1 % для in-stream video;
  • 0,5 % для іn-page video;
  • 0,6 % для інших нестандартних рішень;
  • 0,9 % для спонсорства.

Порівняно з попереднім роком мобільна реклама у відеоплеєрі збільшилась майже на 3 %. Частка грошей, які вкладали в рекламу у соціальних мережах та месенджерах (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber тощо) склала 26,49 %, що на 8% більше, ніж в попередньому.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...