Ukrainian Creative Week у Мистецькій резиденції Carbon

Ukrainian Creative Week 2018 відбудеться 23–26 жовтня у мистецькій резиденції Carbon на ВДНГ.

Ukrainian Creative Week – це унікальна платформа, що є щорічним звітом українських креаторів та підбиттям творчих підсумків. Тиждень креативності збирає спільноту задля обміну досвідом, популяризації галузі, навчання молоді.

Тиждень креативності готує для своїх слухачів безкоштовні семінари та воркшопи від практиків, що поділяться власним досвідом, продемонструють свої реальні успішні кейси, якими захоплюються та які перемагають не тільки на локальних, а й на міжнародних фестивалях реклами та дизайну.

Семінарська програма UCW буде розділена на декілька блоків. Блоки міститимуть теми різного спрямування: про графічний, digital, телевізійний, індустріальний дизайн, Film Motion Graphics, дизайн зовнішнього середовища, а також інші актуальні теми сфери реклами та креативу.

У рамках тижня креативності пройде експозиція робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, Церемонії нагородження переможців конкурсів Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 та Kakadu Awards 2018 24 жовтня, а також Церемонія ADC*UA Awards 2018 25 жовтня.

Слідкуйте за оновленнями, адже семінарська програма із повним списком спікерів буде опублікована найближчим часом.

Вхід на заходи Ukrainian Creative Week безкоштовний за попередньою реєстрацією.

Локація UCW: Мистецька резиденція Carbon, ВДНГ, проспект Академіка Глушкова 1, павільйон №13.

Традиційно тиждень креативності завершується яскравою Ніччю рекламожерів. Це легендарне культове шоу, що відбудеться 27 жовтня у розважальному центрі Ультрамарин, за адресою вул. Василя Липківського 1А. Цьогорічне 38 видання присвячене магії рекламного мистецтва. Квитки можна придбати за посиланням.

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...