Ukrainian Creative Week переносить дедлайни ADC*UA Awards та KAKADU Awards

Гарні новини для тих, хто любить відкладати все на останній момент – Ukrainian Creative Week, у рамках якого відбуваються конкурси ADC*UA Awards 2018 та KAKADU Awards 2018, переносить дедлайн до 21 вересня. Використайте цей час із користю для своєї креативної команди.

Конкурс ADC*UA Awards готовий приймати ваші роботи у 7 категоріях:

  • Film & Radio
  • Print & Outdoor
  • Design & Craft
  • Interactive & Mobile
  • Promotions & New Media
  • Integration & Innovation
  • Young & Students
  • Конкурс молодих креаторів та Конкурс ADC*UA Student

ADC*UA Awards відкритий для прийому робіт не тільки впевнених у своїх силах професіоналів, а й молодих спеціалістів, зокрема, в категоріях «Конкурс молодих креаторів» та «ADC*UA Student», які є безкоштовними для подачі, у разі підтвердження статусу студента.

Традиційно, переможцям конкурсу відкриваються двері до участі в щорічному європейському конкурсі клубу арт-директорів ADCE Awards. Тобто, якщо ви хочете взяти участь у наступному  ADCE Awards 2019, вам необхідно спочатку прийти відбір на локальному конкурсі ADC*UA Awards 2018.

«ADC*UA Awards – це визнання лідерів індустрії та вибір тих робіт, які гідні представляти Україну на європейському ADCE Awards. Для молодих креаторів це можливість бути поміченими, для ветеранів оцінка цеху. У Раді директорів і в Клубі ми виробляємо атмосферу, в якій кожен з нас не представник агентства-конкурента, а креатор, який презентує Україну. Це дуже важливий психологічний момент. Найчастіше конкуренція носить злий і недоброзичливий характер. Такий підхід неконструктивний і завдає значної шкоди індустрії. Ми боремося з таким підходом. Нам важливі взаєморозуміння і підтримка»,  – прокоментував президент Клубу Арт-директорів України Олександр Смірнов.  

Дедлайн прийому конкурсних робіт  21 вересня.

Конкурс KAKADU Awards вітає ваші кейси у 6 категоріях:

  • Film
  • Print
  • Outdoor
  • Radio
  • Design
  • Digital

Це унікальний національний конкурс, в якому долю своїх робіт та робіт конкурентів вирішує кожен учасник змагань.

Членами журі є виключно учасники, які подавали роботи. Скільки учасників в конкурсі – стільки і членів журі, роботи оцінюються за так званим “гамбурзьким розрахунком”.

Це чи не єдина можливість бути оціненим своїми конкурентами та колегами на ринку.

У конкурсі можуть взяти участь як агентства, студії, так і окремі креатори – автори робіт.

Дедлайн подачі робіт – 21 вересня.

Нагадуємо, що конкурси входять до Рейтингу креативності та майстерності сезону 2018/2019: KAKADU Awards 2018 – 1, ADC*UA Awards 2018 – 1,5.

Якщо у вас виникнуть які-небудь запитання, просимо звертатися до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.