Ukrainian Creative Week оголошує переможців 2017 – ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та Kakadu Awards

Цього року, Ukrainian Creative Week вже вдруге об’єднав на одній платформі три національні конкурси ADC*UA Awards 2017, Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та Kakadu Awards 2017. Також в рамках тижня проводиться семінарська програма, виставка робіт-переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та Церемонія нагородження трьох конкурсів.

Всі три конкурси входять до Рейтингу креативності та майстерності сезону 2017/2018: Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 з коефіцієнтом – 1, Kakadu – 1, ADC*UA – 1,5.

На Церемонії нагородження, що відбулася 25 жовтня, оргкомітет оприлюднив переможців:

·         Список переможців ADC*UA Awards 2017 доступний за посиланням.  

·         Список переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 доступний за посиланням.  

·         Список переможців Kakadu Awards 2017 доступний за посиланням.  

Вітаємо чемпіонів та бажаємо не зупинятись на досягнутому, здобувати ще більше перемог!

Нагадуємо, що семінарська програма Ukrainian Creative Week триватиме до завтрашнього дня включно. З детальною програмою можна ознайомитись за посиланням. Вхід вільний за реєстрацією, яка відбувається на місці.  

У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.