У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, електротовари та інструменти для дому і саду, але компанія планує поступово розширювати асортимент на всі побутові категорії.

Для бренду RZTK Fedoriv Agency зробили айдентику в рамках візуальної системи Rozetka: зробили окреме від материнського бренду лого, приклади розміщення на товарах, дизайн упаковки, далі зробили лендинг та проморолики — усе, вже за звичкою, інхаус.

У Rozetka відмічають, що насамперед техніка RZTK буде якісною і зручною: це не той «китай», що приїде розхлябаним та зламається за тиждень. Технології затверджували провідні інженери, а серед усіх заводів Китаю, були відібрані ті, що здатні утримувати планку якості на потрібному рівні.

При цьому сама техніка стильна та ергономічна, щоб користуватися нею було не тільки приємно, а ще й не соромно перед сусідами.

А головне — оптимальне співвідношення ціна-якість: техніка RZTK входить у нижній ціновий сегмент, щоб бути доступною за ціною кожному українцеві. До всього Rozetka надає гарантію та власний післяпродажний сервіс у магазинах і пунктах видачі.


Нагадуємо, що в Україні проходить Тиждень малих українських виробників. До 1 листопада є можливість підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників. Деталі — за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.

Портал HomeAdvisor розглянув архітектурні споруди у відеоіграх

Архітектурні споруди у відеоіграх були представлені у вигляді воксельних моделей, щоб краще передати структурні деталі цих віртуальних витворів мистецтва.