У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, електротовари та інструменти для дому і саду, але компанія планує поступово розширювати асортимент на всі побутові категорії.

Для бренду RZTK Fedoriv Agency зробили айдентику в рамках візуальної системи Rozetka: зробили окреме від материнського бренду лого, приклади розміщення на товарах, дизайн упаковки, далі зробили лендинг та проморолики — усе, вже за звичкою, інхаус.

У Rozetka відмічають, що насамперед техніка RZTK буде якісною і зручною: це не той «китай», що приїде розхлябаним та зламається за тиждень. Технології затверджували провідні інженери, а серед усіх заводів Китаю, були відібрані ті, що здатні утримувати планку якості на потрібному рівні.

При цьому сама техніка стильна та ергономічна, щоб користуватися нею було не тільки приємно, а ще й не соромно перед сусідами.

А головне — оптимальне співвідношення ціна-якість: техніка RZTK входить у нижній ціновий сегмент, щоб бути доступною за ціною кожному українцеві. До всього Rozetka надає гарантію та власний післяпродажний сервіс у магазинах і пунктах видачі.


Нагадуємо, що в Україні проходить Тиждень малих українських виробників. До 1 листопада є можливість підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників. Деталі — за посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.