Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників.

Ініціатором Тижня став найбільший онлайн-ритейлер України ROZETKA. Компанія закликає малих українських виробників приєднуватися до проєкту, створювати спеціальні пропозиції та знижки, а всіх українців — підтримати локальних виробників, купуючи товари та розповідаючи про улюблені українські бренди в соцмережах.

«У США вже десять років існує Small Business Saturday — день, коли вся країна підтримує та популяризує локальних виробників, — коментує співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін. — Ми вирішили започаткувати таку традицію в Україні, адже малий бізнес, який активно розвивався, зараз під загрозою. Ми віримо, що Тиждень малих українських виробників стане щорічною традицією і буде користуватися не меншим попитом, ніж Чорна п’ятниця».

У рамках Тижня на сайті ROZETKA з’являтимуться спецпропозиції з товарами малих українських виробників. Але приєднатися до проєкту може будь-хто. Локальні виробники можуть завантажити спеціальні наліпки Тижня для своїх магазинів, соцмереж або сайту, зробити спеціальні пропозиції чи знижки на свої товари, а також об’єднуватися з іншими брендами в цікаві колаборації. 

Українців у рамках Тижня закликають:

  • купувати товари малих українських виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
  • розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
  • підтримати нову традицію: встановити тематичну рамку на аватар у Facebook та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories.

Окрім спецпропозицій, протягом тижня ROZETKA розповідатиме про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах. Також у вільному доступі будуть розміщені наліпки на підтримку малого бізнесу, які кожен охочий зможе надрукувати і розмістити в себе.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Пропонуємо вам також зануритись і цікаві, смішні, часом, складні розмови з представниками різних креативних індустрій України — у проєкті «Філософський Сад». Читайте в лонгрідах та слухайте у подкастах про те, що їх спонукає впливати на креативні індустрії, що відрізняє митця від бізнесмена та що їх об’єднує.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

«Нас надихнула відсутність очевидного в київському просторі». Засновниці проєкту «Читати Київ» – про народження ідеї та шляхи її втілення

Одним з лауреатів, які вибороли нещодавно Премію Українського Культурного Фонду став проєкт «Читати Київ». Особливістю цього проєкту, його двигуном стала ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.