Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

З 27 жовтня до 1 листопада в Україні вперше відбуватиметься Тиждень малих українських виробників. Його мета — підтримати представників малого бізнесу, стимулювати попит на товари українського виробництва та створити щорічну традицію підтримки локальних виробників.

Ініціатором Тижня став найбільший онлайн-ритейлер України ROZETKA. Компанія закликає малих українських виробників приєднуватися до проєкту, створювати спеціальні пропозиції та знижки, а всіх українців — підтримати локальних виробників, купуючи товари та розповідаючи про улюблені українські бренди в соцмережах.

«У США вже десять років існує Small Business Saturday — день, коли вся країна підтримує та популяризує локальних виробників, — коментує співзасновник ROZETKA Владислав Чечоткін. — Ми вирішили започаткувати таку традицію в Україні, адже малий бізнес, який активно розвивався, зараз під загрозою. Ми віримо, що Тиждень малих українських виробників стане щорічною традицією і буде користуватися не меншим попитом, ніж Чорна п’ятниця».

У рамках Тижня на сайті ROZETKA з’являтимуться спецпропозиції з товарами малих українських виробників. Але приєднатися до проєкту може будь-хто. Локальні виробники можуть завантажити спеціальні наліпки Тижня для своїх магазинів, соцмереж або сайту, зробити спеціальні пропозиції чи знижки на свої товари, а також об’єднуватися з іншими брендами в цікаві колаборації. 

Українців у рамках Тижня закликають:

  • купувати товари малих українських виробників на заміну чи в доповнення до іноземних;
  • розповідати про них у соціальних мережах із хештегом #купуюукраїнське;
  • підтримати нову традицію: встановити тематичну рамку на аватар у Facebook та спробувати AR-маску проєкту в Instagram stories.

Окрім спецпропозицій, протягом тижня ROZETKA розповідатиме про малих українських виробників на сайті компанії та в соціальних мережах. Також у вільному доступі будуть розміщені наліпки на підтримку малого бізнесу, які кожен охочий зможе надрукувати і розмістити в себе.

Купуй українське: в Україні стартує Тиждень малих українських виробників

Пропонуємо вам також зануритись і цікаві, смішні, часом, складні розмови з представниками різних креативних індустрій України — у проєкті «Філософський Сад». Читайте в лонгрідах та слухайте у подкастах про те, що їх спонукає впливати на креативні індустрії, що відрізняє митця від бізнесмена та що їх об’єднує.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Effie Awards Ukraine

Оголошення фіналістів Effie Awards Ukraine 2020

Премія Effie Awards Ukraine 2020 анонсує фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в області маркетингових комунікацій. У фінал пройшло 139 ...

Eurobest

Eurobest оприлюднив шорт-листи в категоріях

Європейський фестиваль креативності Eurobest оприлюднив роботи, які увійшли в шорт-листи за визначеними категоріями. Українські роботи ввійшли в шорт-листи в двох ...

Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого ...

Depositphotos Music: міжнародний фотобанк запускає новий контент-розділ

Depositphotos – міжнародний фотобанк з бібліотекою із понад 180 мільйонів файлів – анонсував запуск нового розділу контенту. Тепер на платформі ...

Тест з каченятами та розмитий кліп: погляд ззовні та зсередини на життя з порушеннями зору

Французька оптика Droit de Regard й австралійська організація, що тренує собак-поводирів, з різних боків підходять до візуалізації порушень зору.

Представництво Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає закриватися маскою, а не в собі

Соціальна кампанія Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ), розроблена агенцією social impact комунікацій plusone, закликає задуматись про своє ...