Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо кожне сьогодні схоже на вчора. Однакова картинка перед очима дратує і напружує, а якщо декілька днів не вилазити з домашньої футболки, то зовсім озвіріти можна. Тому Shafa.ua, сервіс для придбання та продажу речей, і креативна агенція Banda запропонували змінити єдине, що можна змінити в цьому зачарованому колі подій — домашній одяг, а разом з ним і свій стан. Бо переодягнутись — це як перемкнути настрій.
Бренд зібрав на своєму сайті купу зручного одягу для дому, а креатори агенції розказали про це у новій кампанії.
Автори кампанії намацали пульсуючий біль багатьох — раптову нестачу домашніх речей і безжальне заношування тих, що є. Так народився цикл сторіз-репортажів «У світі домашніх людин». Це історії халатотигри, футболкозаври та лосиненяти, врятованих Shafa.ua від домашнього «озвіріння».
У новій карантинній реальності більшість речей та подій, які дарували нам позитивні емоції, залишились ззовні. Тому в Shafa.ua хотіли максимально підсвітити нову важливу роль домашнього одягу — відповідального за наш настрій.
Слідом за роликами команда Banda створила Instagram-маску, яка визначає, до якого виду домашніх людин «озвіріли» ви. А ще зробила банери, які натякають, що тиждень в одних і тих же лосинах чи футболці — це така собі ідея. І краще пошукати нового настрою на Shafa.ua.
Детальніше про кейс та результати кампанії — за посиланням.
Читайте також:
5 днів на креатив: як Banda та BetterMe створили на карантині ситуатив.
Prom.ua разом з Banda зняли зворушливий ролик, щоб підтримати та подякувати всім домашнім працівникам і підприємцям. Усім, хто продовжує працювати та не дає Україні зупинитися.