У літній період увага до радіо зростає
Нова хвиля досліджень свідчить про зростання аудиторії радіо за середньотижневим охопленням у порівнянні з минулим роком та з попередньою хвилею, а також демонструє незмінність лідерів за показниками рейтингу.
 
Радіодослідження здійснює компанія GfK на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводилось з 20 квітня по 12 липня 2015 року. У ньому взяли участь мешканці України з міст із населенням 50 тисяч +, у віці від 12 до 65 років. Вибірка склала 11 951 респонденти.
 
За словами керівника напрямку «Радіо та преса» компанії GroupM Ігоря Романенка, зростання рейтингів у порівнянні з попередньою хвилею практично на всіх радіостанціях зумовлене сезонністю – літо та період відпусток впливає на підсилення уваги до радіо.
 
«У порівнянні з минулим роком рейтинги і позиції станцій змінилися мінімально, що свідчить про стабільність медіа в цілому. А також про те, що провідні радіостанції досить вміло працюють над утриманням слухачів та постійно вдосконалюють свій плей-лист та програмний продукт», – вважає Ігор Романенко.
 
У ТОП-10 українського радіо ефіру за показниками рейтингу лідери незмінні – це «Хіт FM», «Шансон» та «Русское радио Украина». Четверте місце захопило «Радио Пятница», рейтинги якого зросли в 2,2 раза (на 0,39 процентних пункти).

«За рейтингами «Радио Пятница» на 4-му місці і це чудовий приклад, продуманого вибору формату і вільної ніші», – аналізує Ігор Романенко.
 За показником охоплення трійка лідерів така ж, як за показником рейтингу. На четвертому місці опинився «Люкс ФМ».
 
 Також нова хвиля радіо досліджень свідчить про нові позитивні тенденції для радіо. Зокрема про зростання радіослухачів в онлайні та збільшення частки радіослухачів-автомобілістів.
 
За словами Ігоря Романенка, «радіо залишається ефективним і дещо недооціненим медіа, яке добре працює як в зв’язці з іншими медіа, так і самостійно».
 
Нагадаємо, відповідно до уточненого експертного прогнозу обсягів рекламного ринку від Всеукраїнської рекламної коаліції радіо у цьому році очікує позитивний тренд зростання бюджетів. На думку експертів, це зумовлено як змінами у системі продажів низки ключових гравців, так і тим, що радіо історично недооцінюють.
 
Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування слухання за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення міжгалузевого індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед населення міст України чисельністю 50 тисяч і більше, у віці 12-65 років. Дані поточної хвилі дослідження охоплюють період з 20 квітня по 12 липня 2015 року.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...