У Києві нагородять найкращу соцрекламу про взаємоповагу
Молоді українські рекламісти протягом 2 місяців знімали соціальні ролики про взаємоповагу у суспільстві. З-понад сотні робіт авторитетне журі обере 3 найкращі ролики.
 
Переможці розділять призовий фонд у розмірі 100 000 грн та отримають ротацію на усіх великих екранах Планети Кіно у 5 містах України. Найцікавіші учасники також отримають сертифікати на навчання в Kyiv Academy of Media Arts.
 
«Конкурс «Людина людині» має на меті нагадати, що Європа – це не тільки безвіз, а й повага одне до одного, культурність та адекватність. У конкурсних роботах порушені найрізноманітніші проблеми, до яких ми настільки звикли, що й проблемами не вважаємо: хамство на дорогах, побутові відносини між сусідами, етикет у сфері обслуговування і, традиційно, сміття повз урни», – кажуть в Molodiya Festival.
 
Журі конкурсу представлене українськими та європейськими фахівцями у сфері реклами та медіа: Олександр Смірнов (Tabasco), Флоріс Кінґма (Czar, Нідерланди), Ян Латал (Družina, Чехія), Андрій Федорів (Fedoriv), Павло Вржещ (Banda), Олена Гук і Влад Галяпа (Provid), Ярослава Гресь (Gres Todorchuk PR), Гліб Петров (Madcats Agency), Влад Волочай (Sabai Creative Hub), Анна і Сергій Вовк (КАМА) та команда Molodiya Festival.
 
У програмі заходу: шортлист конкурсу, церемонія нагородження, спілкування з журі та показ найкращої соціальної реклами за 6 років Molodiya Festival.
 
Вхід вільний, необхідна попередня реєстрація: https://goo.gl/8DBqjb
 
Дата: 29 червня
Час: 19:00
Місце: Планета Кіно, просп. Степана Бандери 34В
 
Акредитація журналістів: [email protected]
Контактна особа: 066 579 74 89, Наталя

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...