Молоді українські рекламісти протягом 2 місяців знімали соціальні ролики про взаємоповагу у суспільстві. З-понад сотні робіт авторитетне журі обере 3 найкращі ролики.
Переможці розділять призовий фонд у розмірі 100 000 грн та отримають ротацію на усіх великих екранах Планети Кіно у 5 містах України. Найцікавіші учасники також отримають сертифікати на навчання в Kyiv Academy of Media Arts.
«Конкурс «Людина людині» має на меті нагадати, що Європа – це не тільки безвіз, а й повага одне до одного, культурність та адекватність. У конкурсних роботах порушені найрізноманітніші проблеми, до яких ми настільки звикли, що й проблемами не вважаємо: хамство на дорогах, побутові відносини між сусідами, етикет у сфері обслуговування і, традиційно, сміття повз урни», – кажуть в Molodiya Festival.
Журі конкурсу представлене українськими та європейськими фахівцями у сфері реклами та медіа: Олександр Смірнов (Tabasco), Флоріс Кінґма (Czar, Нідерланди), Ян Латал (Družina, Чехія), Андрій Федорів (Fedoriv), Павло Вржещ (Banda), Олена Гук і Влад Галяпа (Provid), Ярослава Гресь (Gres Todorchuk PR), Гліб Петров (Madcats Agency), Влад Волочай (Sabai Creative Hub), Анна і Сергій Вовк (КАМА) та команда Molodiya Festival.
У програмі заходу: шортлист конкурсу, церемонія нагородження, спілкування з журі та показ найкращої соціальної реклами за 6 років Molodiya Festival.
Дата: 29 червня
Час: 19:00
Місце: Планета Кіно, просп. Степана Бандери 34В
Контактна особа: 066 579 74 89, Наталя