10 жовтня в Києві відбудеться захід Havas Talks: Media Challenges in Pharma.

Якщо вас цікавлять питання: «Як бути бренду, якщо ТБ реклама подорожчає ще?”, “Що робити, якщо ваша категорія стагнує, а всі вимагають збільшення продаж?” або “Чим відрізняється стратегія просування бренда- лідера категорії від бренда-початківця?” – цей захід допоможе на них відповісти!

У програмі:

Медіа тиск і витрати у фармкатегорії у 2019 році, а також прогнози на 2020 рік

Розглянемо:
• Як вплинули нові правила розміщення на стратегії просування?
• Що необхідно враховувати брендам-лідерам?
• Як ефективно наростити частку ринку без істотного збільшення рекламного бюджету?

Аналіз трьох знакових категорій ринку фарми за алгоритмом Havas.
Анна Ніколаєва, Media Head Havas Digital разом з Максимом Лень, Media Director Forward Media розберуть кожну деталь і запропонують релевантні рішення в рамках кожної з категорій.

Локація:

Unit City, вул. Дорогожицька, 3, блок В8, конференц-зал Unit Core

Початок реєстрації – о 14:30

Початок презентації – о 15:00

Квитки можна придбати за посиланням.

Захід на Facebook

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.