У додатку Reface з’явилась добірка MEGOGO LIVE 

Молодіжний канал MEGOGO LIVE запускає колаборацію із додатком Reface задля популяризації української музики. Відтепер кожен охочий може спробувати себе в образі українських зірок просто встановивши Reface, який дозволяє за лічені секунди вставити своє селфі у відео із знаменитостями.

Добірка від MEGOGO LIVE наразі налічує 5 відео із кліпами таких зірок: Джамала, Аліна Паш, Артем Пивоваров, Женя Галич (O.Torvald) та Vova Zi Lvova.

«Проєкт MEGOGO LIVЕ має на меті просування української альтернативної музики. Канал пропонує чимало кліпів молодих артистів, які не часто почуєш на радіо чи на інших каналах. Колаборація із Reface дозволяє не просто показати, якою є насправді сучасна українська музична культура, але і дає змогу кожному стати її частиною. Ми вже досить довгий час у своїх соцмережах ділимось із друзями жартівливими відео із додатку Reface, а наразі ми можемо додати трішки фану із українськими зірками, адже саме зараз так важливо звернути увагу та підтримати наших артистів», — розповідає Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.

У додатку Reface з’явилась добірка MEGOGO LIVE 

«Колаборації Reface із світовими зірками як Justin Bieber, Miley Cyrus, John Legend показали дуже круті результати: мільйони фейс-свопів та сотні поширень. Ми вирішили що у силах допомагати і локальним артистам у рамках соціальної ініціативи Reface. Особливо у час пандемії, коли концерти неможливі, такі фанові відео вірально розносяться по соцмережах і допомагають артистам комунікувати із фанами. Ми й раніше співпрацювали із молодими українськими артистами і радіємо, що вони відкриті до сміливих діджитал-експериментів. Певен що ця колаборація з MEGOGO допоможе з промоцією української альтернативи», — коментує Діма Швець, СЕО Reface.

Додаток Reface доступний до завантаження на смартфони на базах iOS та Android. 

Нагадуємо, що Google склав список програм, які можуть поліпшити 2021 рік. Одним із рекомендованих компанією сервісів став український Reface.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...