• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази

8 Грудня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази
Share on FacebookShare on Twitter

Соціальні мережі залишаються одним із головних майданчиків комунікацій під час Чорної П’ятниці. HypeAuditor і комунікаційна група dentsu Ukraine підготували звіт про те, як бренди в Україні використовують influence-маркетинг для просування своїх акцій в Instagram в цей сезон розпродажів.

У 2020 році кількість інфлюенсерів, які взяли участь в промо Black Friday виросла в 2,5 рази, а кількість постів з рекламою Чорної П’ятниці в 3 рази у порівнянні з 2019 роком. 1600 блогерів і лідерів думок розмістили 3503 пости із загальним охопленням в 7.4М осіб.

Уже не перший рік одноденний розпродаж розтягується на цілий тиждень. Основна кількість постів в 2019 і в 2020 році припадає на 5 днів – з понеділка по п’ятницю.

«Споживачі сьогодні живуть в «безшовному середовищі»: переходять з оффлайну в онлайн і назад. Ми в dentsu Ukraine продовжуємо досліджувати customer journey, вивчати поведінкові моделі і переваги. Black Friday, безумовно, став чудовим приводом для своєрідного трекінгу, а influence-маркетинг – релевантним інструментом для українських рекламодавців. Чому це продовжує працювати незважаючи на кризу довіри? – Люди довіряють людям. Якісно обраний інфлюенсер допоможе бренду достукатися до клієнтів голосом людини, якій вони довіряють», – коментує Олександра Клейно, Partnership Lead dentsu Ukraine.

Цього року незначно збільшилася кількість відеопості, вони склали 14% всього промо контенту. #Blackfriday став найпопулярнішим хештегом, який використовувався в рекламних публікаціях.

70% інфлюенсерів, які взяли участь в промо Чорної П’ятниці, мають аудиторію від 5 000 до 50 000 підписників. А топ категорій, в яких вони виробляють контент – це Одяг, Краса, Аксесуари та Ювелірні прикраси.

Найпопулярнішим постом за кількістю лайків під час Black Friday і в 2019 і в 2020 став пост блогера Ігоря Пустовіта, в якому він рекламує стіл.

Пошук і аналіз усіх публікацій українських інстаграм інфлюенсерів (аккаунт, який має понад 1000 підписників) з хештегами #чернаяпятница, #чорнапятниця #blackfriday був проведений за допомогою інструментів MARKET ANALYSIS сервісу HypeAuditor.

промо Black Friday

Дізнайтесь також, як розвиватиметься бізнес після 2020: опитування dentsu Ukraine.

Теги: брендингринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.