• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

У 2018 році реклама на мобільних пристроях обжене рекламу на настільних комп’ютерах

7 Грудня, 2015
Час прочитання: 9 хв.
A A
У 2018 році реклама на мобільних пристроях обжене рекламу на настільних комп’ютерах
Share on FacebookShare on Twitter

 Зростання буде відчутнішим, ніж поточного року, адже у 2016 році на нас чекають літня Олімпіада, вибори президента США та Чемпіонат Європи з футболу. Загалом же позитивна тенденція до стабільного зростання на 4-5% тримається вже п’ятий рік поспіль і, очевидно, триватиме і в наступні кілька років.

Зростання ВВП та витрат на рекламу у світі, 2015-2018 рр. (%)

 

Світ, Східна Європа, Україна

Сьогодні неможливо розбити світові регіони на групи за темпами розвитку їх рекламних ринків. Близький Схід і Північна Африка взагалі не показуватимуть зростання впродовж наступних трьох років, «Швидкісна Азія» зростатиме на 8,4% щороку, а решта ринків більш-менш рівномірно додаватимуть від 2,2% до 5% на рік. Загалом між 2015 і 2018 роками рекламний ринок має зрости на 77 млрд. доларів, з цих грошей 26% принесуть США, які й надалі залишатимуться найбільшим ринком із величезним відривом. 24% нових рекламних грошей з’явиться завдяки Китаю.

Регіон Східної Європи і Центральної Азії регіон швидко оговтався після падіння 2009 року і вже у 2013 показував зростання на 11,4%. Однак конфлікт на Сході України, санкції Заходу проти Росії і навпаки, торгівельна залежність Білорусі від Росії, плюс знецінення гривні і рубля призвели до істотного падіння рекламних ринків цих країн. Ми прогнозуємо, що в доларовому еквіваленті український ринок скоротиться на 44,5% цього року, але пам’ятаймо, що на обчислення величезною мірою вплинуло стрімке падіння національної валюти наприкінці 2014 – початку 2015 рр. Білоруський ринок скорочується на 17,2%. А прогноз щодо російського ринку ми покращили з часу останнього дослідження – у 2015 році він зменшиться «лише» на 10,6% (у вересні ми прогнозували падіння на 14,1%).

Вплив цих країн на регіон буде таким: поточного року рекламні ринки Східної Європи й Центральної Азії втрачають 7,5%, наступного року почнеться повільне зростання (1%), у 2017 ми очікуємо +6,8%, а у 2018 – цілих 7,4%.

Середнє щорічне зростання рекламних ринків по регіонах у 2015-2018 рр. (%)

 

Східна Європа і Центральна Азія: Азербайджан, Білорусь, Болгарія, Вірменія, Грузія, Естонія, Казахстан, Латвія, Литва, Молдова, Росія, Туреччина, Україна, Узбекистан.

«Розширена» Азія: Австралія, Гонконг, Нова Зеландія, Південна Корея та  Сінгапур.

«Швидкісна Азія»: В’єтнам, Індія, Індонезія, Китай, Малайзія, Пакистан, Таїланд, Тайвань та Філіппіни.

Мобільна реклама та інші медіа

71% – саме такий стрибок показує реклама на мобільних пристроях за результатами 2015 року. Наступні три роки також будуть карколомними, із зростанням в середньому на 32% на рік. Водночас реклама на настільних комп’ютерах додаватиме лише 1% щороку.

У абсолютних цифрах мобільна реклама цього року досягне 50 млрд. доларів США, що складе 31,5% від рекламного бюджету інтернету та 9,2% всього світового рекламного «пирога». У 2018 році ми прогнозуємо, що мобільна реклама досягне 114 млрд. доларів і пережене рекламу на настільних комп’ютерах, отримуючи 18,4% всіх світових рекламних надходжень.

Внесок різних медіа у зростання світового рекламного ринку у 2015-2018 рр. (млн. доларів США)

 

За останні 10 років реклама в Інтернеті зросла з 6% від усіх рекламних витрат до 29%. Частка ж реклами в друкованих виданнях, навпаки, скоротилася за цей же час із 29% до 13%. Ця тенденція буде актуальною і в наступні кілька років. Але є важливе зауваження – ці числа стосуються реклами саме в друкованих версіях, а надходження від вебсайтів чи мобільних додатків, які належать тим же видавцям, ми враховуємо в інтернет-рекламі. Іншими словами, розподіл бюджетів між медіа не є однозначним показником для оцінки успішності видавців періодики, які володіють і твердими, і онлайн-версіями видань.

Щодо найбільшого на сьогодні медіа за рекламними надходженнями, тобто телебачення, ми очікуємо, що воно поступиться першим місцем інтернету у 2018 році. З іншого боку, ми спостерігаємо певну конвергенцію ТБ із інтернетом. Наприклад, якщо об’єднати рекламу на телебаченні та відео рекламу в інтернеті в єдиний аудіовізуальний блок, то така категорія зараз має частку 48,4% від усіх рекламних витрат у світі.

Розподіл світового рекламного бюджету між різними медіа (%)

 

 

 

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.