• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Тисячі очей і такос із чим завгодно: рекламні кампанії, які задіяли емодзі

14 Травня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Іноді саме емодзі є тим, що допомагає рекламним комунікаціям бути почутими. Особливо, якщо мова йде про змагання з численними конкурентами за увагу молоді, як це буває, скажімо, в сфері швидкого харчування. Втім, потенціалом емодзі свого часу успішно скористалися й соціальні рекламні кампанії також.

I am a Witness (Ad Council, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2016)

Ця зворушлива анімація показала, що люди можуть протидіяти цькуванню, свідками якого вони стали, скориставшись у соцмережах простим зображенням ока. Іноді, дуже складно знайти правильні слова, щоб висловити жертві цькування співчуття і запропонувати підтримку. А такий простий емодзі-символ значно полегшив цей діалог.

Hemoji (Santa Casa Da Misericordia, Young & Rubicam Sao Paulo, 2018)

Завдяки цій кампанії зареєструватися як донор крові стало дуже просто. Для цього достатньо було додати до свого акаунту в соцмережах відповідний емодзі на позначення своєї групи крові. Тобто, коли у банків крові закінчувалася певна група, звернутися по допомогу вони могли до конкретної категорії донорів. Такий простий візуальний елемент став дуже дієвим заохоченням для реєстрації нових донорів.

Emoji Whopper (Burger King, David Miami, 2018)

Мережа Burger King завжди пропонувала споживачам замовити саме такий Воппер, як вони хочуть. А цією кампанією їй вдалося вклинитися у жваве обговорення того, на якій з платформ символ емодзі на позначення бургера правильніший. Для компанії це стало вдалою нагодою донести до аудиторії свою пропозицію, підкріпивши її подарунковими сертифікатами на свої бургери: у стилі Apple, у стилі Samsung та й взагалі у якому завгодно стилі. Це – хороший приклад того, як рекламні кампанії з емодзі можуть органічно вписатися в ширшу дискусію, привертаючи до бренда увагу всіх її учасників.

Taco Emoji Engine (Taco Bell, Deutsch Los Angeles, 2016)

Коли запит Taco Bell щодо створення емодзі на позначення тако задовольнили, мережа фастфуду вирішила відзначити цю нагоду, запросивши людей твітнути їй символ тако плюс абсолютно-будь-який інший емодзі. Кожен, хто так вчинив, отримав у відповідь на свій твіт тематичну гіфку або зображення, унікальне для кожної комбінації емодзі тако+… Настільки інтерактивна взаємодія в соцмережі була сприйнята аудиторією з неабияким ентузіазмом.

Emoji Ordering (Domino’s Pizza, CP+B Boulder, 2015)

Твітніть емодзі, щоб замовити піцу! Спростивши у такий спосіб процес замовлення, мережа Domino’s здобула чимало нових шанувальників. Адже чим легше у вас замовляти (на відміну від ваших конкурентів), тим більше шанс, що споживач вертатиметься до вас ще не раз.

Джерело

А от Jeep від свого емодзі відмовився. Мовляв, та синя машинка й близько на жоден джип не схожа.

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікаціїсоціальна рекламасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.