Туалетная вода Black Opium сделала парижское метро стильным и свободным

С 4 по 17 сентября станция сменила название на Yves Saint Laurent, цвет стен и потолка – на чёрно-розовую гамму, соответствующую стилистике нового аромата, и контент на 10 цифровых экранах на платформе и двух – на лестницах, ведущих к станции.

Black Opium позиционируется как рок-н-ролльная интерпретация классического оригинала, акцентирующая тёмные и таинственные стороны бренда. В аромате доминирует интенсивная кофейная нота, также присутствуют тона розового перца, флердоранжа, жасмина, ванили, пачули и кедра. Поэтому и рекламная кампания нового аромата является одновременно и стильной, и свободной, как рок-н-ролл.

В Yves Saint Laurent отмечают, что именно такое яркое решение с использованием, в том числе классических ooh-инструментов привлекает внимание потенциальных покупателей, делает бренд запоминающимся и желанным.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...