Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Для багатьох американських брендів солодощів Хелловін – найважливіший день року. Але цього року через пандемію це свято буде відчуватися зовсім інакше, оскільки в умовах соціального дистанціювання від дверей до дверей не походиш, а це, як побоюються бренди, може знизити рівень продажів. Тому для цьогорічного Хелловіну Reese’s, один з брендів, що належать Hershey’s, знайшов оригінальне рішення – збудував робота. Такий цукерковий робот Reese’s їздить від дверей до дверей та роздає великі цукерки Peanut Butter Cup тим, хто святкує Хелловін в окрузі. Сам він теж має вигляд дверей.

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно, а отже є соціально дистанційованим. У ніч Хелловіну рободвері Reese’s завітають до тих, хто зможе переконати бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята. Зробити це можна в Instagram, використовуючи хештег #ReesesDoor.

Цю пересувну конструкцію можна контролювати з відстані 1,5 кілометри. Тобто операторам не треба наближатися до дітей, щоб роздати їм цукерки.

Цукерковий робот Reese’s заввишки становить десь три метри. Його драматична поява перед народом супроводжуватиметься димом, ліхтариками та спеціальним хелловінським саундтреком. Посередині рободверей розташована щілина для пошти. З неї й будуть випадати цукерки, коли цей пристрій чутиме, що хтось поблизу сказав «trick or treat»

Дізнатися, як ця концепція має працювати, можна з відео (без звуку).

На кону стоїть багато

«Цей Хелловін не схожий на жоден попередній, тому ми мусили підняти планку креативності, – зазначив Аллен Дарк, старший бренд-менеджер Reese’s. – Рободвері Reese’s, що роздають цукерки – саме те, що світові зараз потрібно».

Цю PR-кампанію було створено агенціями Dentsu Mcgarrybowen та FleishmanHillard. Вона є однією зі спроб врятувати Хелловін цього року. Зрештою, не можна просто так взяти і скасувати свято, яке минулого року за підрахунками Національної асоціації кондитерів США принесло 4,6 мільярдів доходу від продажів цукерок.

Тому, наприклад, і компанія Mars Wrigley запропонувала своє рішення проблеми – мобільний додаток Treat Town, який дозволяє користувачам впродовж всього жовтня навідуватися до віртуальних дверей одне одного та роздавати цукерки.

Цукерковий робот Reese’s – не перший раз, коли цей бренд до Хелловіну викочує апарат для роздавання солодощів. У 2018 році, зокрема, він створив Halloween Candy Converter – машину, що обмінювала несмачні цукерки на солодощі з арахісовим маслом.

Джерело

Хелловін зараз і Хелловін 150 років назад взагалі дуже відрізняються. Варто лише поглянути на еволюцію маскарадних костюмів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу: Тенденції ...

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Запущено новий сайт «Суспільне Культура»

Нещодавно запрацював новий сайт суспільного мовника «Суспільне Культура», на якому можна прочитати новини і публікації про літературу, мистецтво, кіно і музику, ...

ASMR

VIDEOFIRMA створила серію ASMR-роликів для бренду Optimeal

Продакшн-студія VIDEOFIRMA виграла тендер з ідеєю серії ASMR-роликів з підсиленими звуками та макро-планами тварин. Сюжет рекламних роликів корму для тварин ...

Syoss вислав блогерам справжню бомбу

Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством ...

Божевільні танці, клоуни та поцуплений Бенксі: несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші

Ці шість робіт з добірки The Work наочно доводять, що несподіване позиціювання брендів індустрії розкоші запам’ятовується людям набагато краще.

Сайт знайомств Match каже, що Диявол + 2020 рік = кохання з першого погляду

Сайт знайомств Match і контент-студія Maximum Effort вийшли на новий рівень пандемічної трагікомедії, показавши абсурдну, але цікаву історію кохання.