Проєкції SmartThings: компанія Samsung облаштувала будинок з привидами

Хелловін цього року, може, дещо й відрізняється від попереднього через пандемію, проте це зовсім не означає, що бренди опустили руки. Зрештою, соціальне дистанціювання – це ще не привід відмовлятися від сезону свят. Зокрема, у Великобританії компанія Samsung перетворила 300-річний дім, споруджений ще у 18 столітті, на будинок з привидами, використавши для цього проєкції SmartThings. Таким чином жителі англійського містечка Стівенідж, що в Хартфордширі, отримали унікальне, стильне та моторошне тло для того, щоб відсвяткувати Хелловін у 2020 році.

Креативний проєкт, втілений в життя піар-агенцією Taylor Herring, було реалізовано за допомогою розробленої Samsung технології відеомапінгу SmartThings. Агенція також залучила до участі в проєкті художників-гримерів і танцювальний гурт. Зокрема, шотландська майстриня Еллі Хенд-МакКріді (Ellie Hand-McCready) з нагоди Хелловіну створила образ, який було інкорпоровано у цифрове шоу. А танцювальний гурт Empire для свого виступу вдягнувся в комбінезони зі скелетами, які світилися в ультрафіолеті.

Впродовж двох днів команда інженерів облаштовувала найстаріший будинок в містечку. Обладнання, що відповідало за освітлення, туман, музику та звукові ефекти, контролювалося за допомогою додатку SmartThings, встановленого на телефон Samsung Galaxy S20.

Компанія Samsung сподівається, що таке світлове шоу розвеселить дітей і дорослих та принесе їм натхнення, оскільки опитування показали, що навіть з дотриманням соціального дистанціювання більшість людей все ж не відмовлятиметься від святкування Хелловіну.

Практичні поради від Samsung

Також британське відділення Samsung випустило серію коротеньких майстер-класів для тих, кого зацікавило шоу. Вони показують, як можна використати проєкції SmartThings, щоб відсвяткувати Хелловін вдома, а також відеоуроки, як відтворити той образ, який Еллі Хенд-МакКріді створила для кампанії.

Речник британського відділення Samsung зазначив: «Ми хотіли показати, як працює технологія SmartThings, і зробити це у цікавий та інтерактивний спосіб. Будинок з привидами на Хелловін демонструє масштабне застосування простих та зручних функцій цієї технології. А інструкції для користувачів спрощують цей процес ще більше, показуючи, як просто все це відтворити вдома».

Джерело

Читайте також: Як змінювалися хелловінські костюми впродовж останніх 150 років.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...

Видання The Drum назвало кращу зовнішню рекламу 2020

Для зовнішньої реклами 2020 рік видався особливо складним, але вона лишається престижною та креативною сферою, не поступаючись діджитал своїми позиціями.