Для багатьох американських брендів солодощів Хелловін – найважливіший день року. Але цього року через пандемію це свято буде відчуватися зовсім інакше, оскільки в умовах соціального дистанціювання від дверей до дверей не походиш, а це, як побоюються бренди, може знизити рівень продажів. Тому для цьогорічного Хелловіну Reese’s, один з брендів, що належать Hershey’s, знайшов оригінальне рішення – збудував робота. Такий цукерковий робот Reese’s їздить від дверей до дверей та роздає великі цукерки Peanut Butter Cup тим, хто святкує Хелловін в окрузі. Сам він теж має вигляд дверей.
Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно, а отже є соціально дистанційованим. У ніч Хелловіну рободвері Reese’s завітають до тих, хто зможе переконати бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята. Зробити це можна в Instagram, використовуючи хештег #ReesesDoor.
Цю пересувну конструкцію можна контролювати з відстані 1,5 кілометри. Тобто операторам не треба наближатися до дітей, щоб роздати їм цукерки.
Цукерковий робот Reese’s заввишки становить десь три метри. Його драматична поява перед народом супроводжуватиметься димом, ліхтариками та спеціальним хелловінським саундтреком. Посередині рободверей розташована щілина для пошти. З неї й будуть випадати цукерки, коли цей пристрій чутиме, що хтось поблизу сказав «trick or treat»
Дізнатися, як ця концепція має працювати, можна з відео (без звуку).
На кону стоїть багато
«Цей Хелловін не схожий на жоден попередній, тому ми мусили підняти планку креативності, – зазначив Аллен Дарк, старший бренд-менеджер Reese’s. – Рободвері Reese’s, що роздають цукерки – саме те, що світові зараз потрібно».
Цю PR-кампанію було створено агенціями Dentsu Mcgarrybowen та FleishmanHillard. Вона є однією зі спроб врятувати Хелловін цього року. Зрештою, не можна просто так взяти і скасувати свято, яке минулого року за підрахунками Національної асоціації кондитерів США принесло 4,6 мільярдів доходу від продажів цукерок.
Тому, наприклад, і компанія Mars Wrigley запропонувала своє рішення проблеми – мобільний додаток Treat Town, який дозволяє користувачам впродовж всього жовтня навідуватися до віртуальних дверей одне одного та роздавати цукерки.
Цукерковий робот Reese’s – не перший раз, коли цей бренд до Хелловіну викочує апарат для роздавання солодощів. У 2018 році, зокрема, він створив Halloween Candy Converter – машину, що обмінювала несмачні цукерки на солодощі з арахісовим маслом.
Хелловін зараз і Хелловін 150 років назад взагалі дуже відрізняються. Варто лише поглянути на еволюцію маскарадних костюмів.