• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

27 Жовтня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A

XXXX on Tuesday, Oct. 13, 2020, in Mableton, Ga. (Kevin Liles/AP Images for Reese's)

Share on FacebookShare on Twitter

Для багатьох американських брендів солодощів Хелловін – найважливіший день року. Але цього року через пандемію це свято буде відчуватися зовсім інакше, оскільки в умовах соціального дистанціювання від дверей до дверей не походиш, а це, як побоюються бренди, може знизити рівень продажів. Тому для цьогорічного Хелловіну Reese’s, один з брендів, що належать Hershey’s, знайшов оригінальне рішення – збудував робота. Такий цукерковий робот Reese’s їздить від дверей до дверей та роздає великі цукерки Peanut Butter Cup тим, хто святкує Хелловін в окрузі. Сам він теж має вигляд дверей.

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно, а отже є соціально дистанційованим. У ніч Хелловіну рободвері Reese’s завітають до тих, хто зможе переконати бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята. Зробити це можна в Instagram, використовуючи хештег #ReesesDoor.

Цю пересувну конструкцію можна контролювати з відстані 1,5 кілометри. Тобто операторам не треба наближатися до дітей, щоб роздати їм цукерки.

Цукерковий робот Reese’s заввишки становить десь три метри. Його драматична поява перед народом супроводжуватиметься димом, ліхтариками та спеціальним хелловінським саундтреком. Посередині рободверей розташована щілина для пошти. З неї й будуть випадати цукерки, коли цей пристрій чутиме, що хтось поблизу сказав «trick or treat»

Дізнатися, як ця концепція має працювати, можна з відео (без звуку).

На кону стоїть багато

«Цей Хелловін не схожий на жоден попередній, тому ми мусили підняти планку креативності, – зазначив Аллен Дарк, старший бренд-менеджер Reese’s. – Рободвері Reese’s, що роздають цукерки – саме те, що світові зараз потрібно».

Цю PR-кампанію було створено агенціями Dentsu Mcgarrybowen та FleishmanHillard. Вона є однією зі спроб врятувати Хелловін цього року. Зрештою, не можна просто так взяти і скасувати свято, яке минулого року за підрахунками Національної асоціації кондитерів США принесло 4,6 мільярдів доходу від продажів цукерок.

Тому, наприклад, і компанія Mars Wrigley запропонувала своє рішення проблеми – мобільний додаток Treat Town, який дозволяє користувачам впродовж всього жовтня навідуватися до віртуальних дверей одне одного та роздавати цукерки.

Цукерковий робот Reese’s – не перший раз, коли цей бренд до Хелловіну викочує апарат для роздавання солодощів. У 2018 році, зокрема, він створив Halloween Candy Converter – машину, що обмінювала несмачні цукерки на солодощі з арахісовим маслом.

Джерело

Хелловін зараз і Хелловін 150 років назад взагалі дуже відрізняються. Варто лише поглянути на еволюцію маскарадних костюмів.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїроботи

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.