Троллинг по-королевски Mc Donalds и Burger King меняются шпильками.

Рекламная война сетей фастфуда Burger King и McDonald’s продолжается. Очередная схватка креатива развернулась в Бельгии, пишет портал The Drum.

На прошлой неделе возле одного из ресторанов McDonald’s в Брюсселе появился баннер с вопросом: «Сервис от Короля или сервис по-королевски?» (Served by a King or served as a King). Создатели рекламы, с одной стороны, с иронией намекнули на конкурента (Burger King — англ. «Король бургеров»). С другой — прорекламировали свой новый сервис обслуживания столиков.

Ресторан Burger King, расположенный в нескольких метрах от этого рекламного щита, ответил конкуренту шутливым баннером: «Зачем пытаться пошутить, если не можешь и гриль растопить?» (Why try to roast when you can’t even flame grill?). Тут обыгрывается слово roast, у которого несколько значений в английском языке («высмеять», «поджарить» и пр.). Также Burger King, котлеты в котором готовятся исключительно на открытом огне, в очередной раз намекнул на данное преимущество перед McDonald’s.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...