По результатам ежемесячного исследования украинской интернет-аудитории gemiusAudience, в августе 2015 года сервис Google дальше возглавляет список самых популярных ресурсов в Украине. Вторую и третью позиции по-прежнему занимают «ВКонтакте» и Mail.ru.

В августе 2015 года повысили свои позиции сайт Alibaba Group aliexpress.com, торговая площадка Prom.ua, онлайн-кинотеатры kinogo.net и megogo.net.

Согласно данным gemiusAudience, размер ПК интернет-аудитории в августе 2015 года – 18,2 млн человек (real users, 14+). Всего в исследовании за август представлено более 400 сайтов. Отчет составлен на основании 6 079 анкет software-панелистов и 42 244 анкет cookie-панелистов.

.


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.