Топ-10 самых влиятельных брендов одежды

В список, опубликованный 10 марта, вошло 50 брендов, среди которых почетную тройку заняли спортивный гигант Nike и бренды сегмента масс-маркет Zara и H&M.

Прибыль компании Nike за год составила $32 млрд, что на 13% больше прошлогоднего показателя. Успех бренда объясняется множеством громких и удачных кампаний, которые им удалось провести, в том числе запуск линейки одежды плюс-сайз и анонс выхода спортивного хиджаба.

Второе место заняла компания H&M (ее прибыль достигла $19 млрд), а почетное третье место досталось бренду Zara (компания заработала $14,4 млрд). H&M и Zara продемонстрировали высокие показатели продаж по всему миру. Компания Zara и вовсе может похвастаться тем, что сумела в этом году занять в рейтинге место бренда Louis Vuitton ($13 млрд), который, как и прежде, остается самым влиятельным брендом класса люкс в этом списке.

Топ-10 самых влиятельных брендов по версии Brand Finance:

1. Nike, $32 млрд.

2. H&M, $19 млрд.

3. Zara, $14,4 млрд.

4. Louis Vuitton, $13 млрд.

5. adidas, $10 млрд.

6. Uniqlo, $9,6 млрд.

7. Hermès, $8,3 млрд.

8. Rolex, $7 млрд.

9. Gucci, $6,8 млрд.

10. Cartier, $6,7 млрд.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...