Бренд продолжает активно поддерживать самые большие киберспортивные события и после интеграции в трансляцию StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor по рекомендации агентства Zenith стал партнером CS:GO StarLadder Berlin Major 2019.

Чемпионат стартовал 23 августа и делится на несколько этапов:

  • 23-26 августа – The New Challengers Stage
  • 28 августа – 1 сентября – The New Legends Stage
  • 5-8 сентября – The New Champions Stage

Бренд Lion интегрирован во все трансляции матчей, упоминается аналитиками турнира. Также для расширения охвата кампании команда Zenith предложила дополнительную медийную поддержку и сотрудничество с целевыми лидерами мнений.

Все трансляции турнира можно будет посмотреть по ссылке в Twitch. А любители смотреть игры на большом экране смогут следить за баталиями CS:GO StarLadder Berlin Major 2019 в кинотеатрах «Планета Кино».

Напомним, что в июне 2019 года ТМ Lion поддержал StarLadder ImbaTV Dota 2 Minor.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.