THINKMcCANN выходит из состава razom

Креативное агентство THINKMcCANN выходит из состава украино-британской коммуникационной группы компаний razom.

«Команда THINKMcCANN благодарна razom сommunications за экспертизу, прежде всего в диджитал, усиление которой мы начали, находясь в составе холдинга. Мы остаемся в партнерских отношениях и продолжаем работать с агентствами холдинга для обслуживания общих клиентов. В то же время специфика современного креативного бизнеса предполагает гибкость и скорость в принятии управленческих решений. Мы уверены, что новый статус агентства – полная операционная независимость и прямые аффилиационные отношения с сетью McCANN Worldgroup – будет отвечать вызовам рынка, ожиданиям нашей команды и клиентов», – комментирует Сергий Урын, СЕО и управляющий партнер THINKMcCANN.

Роб Нобл, акционер razom communications: «Мы благодарим команду THINKMcCANN за вклад в развитие группы компаний и желаем ярких побед и успехов в креативном бизнесе. Наши стратегические усилия в 2019–2020 будут направлены на качественное развитие FCB Kyiv и цифровой составляющей».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...