Танцующая Клаудиа Кардинале стала лицом Каннского кинофестиваля

«Я очень польщена и горжусь тем, что стала лицом 70-го Каннского фестиваля. Прекрасный выбор фото! На нем я танцую на крыше дома в Риме в 1959 году. Никто не помнит имени фотографа, да и я его забыла. Но снимок напоминает мне о моих корнях и о времени, когда я даже мечтать не могла о том, что буду подниматься по ступенькам самого знаменитого кинозала в мире. С днем рождения, Каннский фестиваль!» — прокомментировала Кардинале.

70-й Каннский фестиваль стартует 17 мая и продлится 12 дней. Церемонию открытия и закрытия проведет Моника Беллуччи, а жюри возглавит Педро Альмодовар. Конкурсная программа будет объявлена 13 апреля.

Клаудия Кардинале — итальянская актриса, известная своими ролями в фильмах «8½» Федерико Феллини, «Розовая пантера» Блэйка Эдвардса и «Леопард» Лукино Висконти.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...