Таинственное содержимое роскошной упаковки

Креативное агентство Atelier Design из Бельгии разработало концепт упаковки для необычного продукта. Бренд Sexyfood продаёт не просто насекомых, он продаёт уникальные ощущения.

Фото: packagingoftheworld.com

Концепт продукта очень прост: почему бы не удивить друзей чем-то нестандартным, например, блюдом из насекомых? Sexyfood обладает всеми компонентами для незабываемого вечера. Внешний вид продуктов (логотип, стиль и упаковка) помогают создать эти незабываемые впечатления. Роскошная упаковка определённо создаёт завесу загадки.

Всего разработано 28 упаковок для разных продуктов. Каждая упаковка пронумерована и оформлена разными узорами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...