Світлана Гукова про фундамент успіху заходу на конференції Best Marketing Practices

Сьогодні, першого дня конференції Best Marketing Practices, що присвячений маркетинговим комунікаціям, BTL директор TWIGA’Go Світлана Гукова виступить із темою «Як перетворити нудну підсумкову конференцію в реальне ток-шоу

Чому ви обрали саме цю тему для свого виступу?

 Часто співробітники, включаючи ТОП-менеджемент, думають, що щорічна звітна конференція –  це нудне проведення часу. У більшості випадків –  так і є. Але, що, якщо розглянути захід, як сценічну дію, заклавши в основу цінності компанії, не тільки позначивши це в гучних словах і в посиланнях на плакатах, а й заклавши це в ідею, яка буде не номінальною, а ляже в основу заходу, в його драматургію. Чи варто розглянути банальну конференцію, як ключ до залучення і підвищення лояльності співробітників?

 3 WOW-хаки за вашою темою

#1 Основне повідомлення заходу – фундамент успіху

#2 Режисура – має бути у кожному івенті

#3 Золотий перетин заходу – правда чи абсурд? Приходьте та переконайтесь у необхідності самі.

На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?

WOW – це коли не тільки дані опитування після заходу зашкалюють позитивними результатами, але і самі співробітники компанії, зустрічаючи тебе через 2 місяці після конференції, кажуть: WOW! Так, як було в 2017 – не було ніколи. Що НАМ треба створити в 2018?

Чого ви очікуєте від фестивалю?

Даний фестиваль –  можливість поділитися знаннями з колегами по цеху з різних куточків України, які, вже відвідавши WOW DONE AWARDS – зробили ривок для досягнення великих результатів!

Повна програма конференції доступна за посиланням.

Конференція Best Marketing Practices в рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018 відбудеться в Чернівцях. Якщо ви не встигли оформити акредитацію –  у вас ще є можливість зробити це на місці. Реєстрація учасників розпочинається з 9 ранку в Чернівецькому Національному Університеті за адресою вул. Коцюбинського 2.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...