• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Світлана Гукова про фундамент успіху заходу на конференції Best Marketing Practices

23 Березня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Світлана Гукова про фундамент успіху заходу на конференції Best Marketing Practices
Share on FacebookShare on Twitter

Сьогодні, першого дня конференції Best Marketing Practices, що присвячений маркетинговим комунікаціям, BTL директор TWIGA’Go Світлана Гукова виступить із темою «Як перетворити нудну підсумкову конференцію в реальне ток-шоу

Чому ви обрали саме цю тему для свого виступу?

 Часто співробітники, включаючи ТОП-менеджемент, думають, що щорічна звітна конференція –  це нудне проведення часу. У більшості випадків –  так і є. Але, що, якщо розглянути захід, як сценічну дію, заклавши в основу цінності компанії, не тільки позначивши це в гучних словах і в посиланнях на плакатах, а й заклавши це в ідею, яка буде не номінальною, а ляже в основу заходу, в його драматургію. Чи варто розглянути банальну конференцію, як ключ до залучення і підвищення лояльності співробітників?

 3 WOW-хаки за вашою темою

#1 Основне повідомлення заходу – фундамент успіху

#2 Режисура – має бути у кожному івенті

#3 Золотий перетин заходу – правда чи абсурд? Приходьте та переконайтесь у необхідності самі.

На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?

WOW – це коли не тільки дані опитування після заходу зашкалюють позитивними результатами, але і самі співробітники компанії, зустрічаючи тебе через 2 місяці після конференції, кажуть: WOW! Так, як було в 2017 – не було ніколи. Що НАМ треба створити в 2018?

Чого ви очікуєте від фестивалю?

Даний фестиваль –  можливість поділитися знаннями з колегами по цеху з різних куточків України, які, вже відвідавши WOW DONE AWARDS – зробили ривок для досягнення великих результатів!

Повна програма конференції доступна за посиланням.

Конференція Best Marketing Practices в рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018 відбудеться в Чернівцях. Якщо ви не встигли оформити акредитацію –  у вас ще є можливість зробити це на місці. Реєстрація учасників розпочинається з 9 ранку в Чернівецькому Національному Університеті за адресою вул. Коцюбинського 2.

Теги: подіїрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

4 червня Київ засвітився новими сенсами — саме тут відбувся MRKTNG MRTHN «Під сонцем інсайтів», організований онлайн-медіа про маркетинг, комунікації та креатив MMR спільно з бізнес/медіа-холдингом ekonomika+. На одній сцені...

Читати даліDetails

UKRAINIAN DESIGN AND INNOVATION WEEK анонсує четвертий сезон

Вечір пам’яті: Львів вшанує загиблих захисників і молодь, чиї мрії обірвала війна

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.