Світлана Гукова про фундамент успіху заходу на конференції Best Marketing Practices

Сьогодні, першого дня конференції Best Marketing Practices, що присвячений маркетинговим комунікаціям, BTL директор TWIGA’Go Світлана Гукова виступить із темою «Як перетворити нудну підсумкову конференцію в реальне ток-шоу

Чому ви обрали саме цю тему для свого виступу?

 Часто співробітники, включаючи ТОП-менеджемент, думають, що щорічна звітна конференція –  це нудне проведення часу. У більшості випадків –  так і є. Але, що, якщо розглянути захід, як сценічну дію, заклавши в основу цінності компанії, не тільки позначивши це в гучних словах і в посиланнях на плакатах, а й заклавши це в ідею, яка буде не номінальною, а ляже в основу заходу, в його драматургію. Чи варто розглянути банальну конференцію, як ключ до залучення і підвищення лояльності співробітників?

 3 WOW-хаки за вашою темою

#1 Основне повідомлення заходу – фундамент успіху

#2 Режисура – має бути у кожному івенті

#3 Золотий перетин заходу – правда чи абсурд? Приходьте та переконайтесь у необхідності самі.

На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?

WOW – це коли не тільки дані опитування після заходу зашкалюють позитивними результатами, але і самі співробітники компанії, зустрічаючи тебе через 2 місяці після конференції, кажуть: WOW! Так, як було в 2017 – не було ніколи. Що НАМ треба створити в 2018?

Чого ви очікуєте від фестивалю?

Даний фестиваль –  можливість поділитися знаннями з колегами по цеху з різних куточків України, які, вже відвідавши WOW DONE AWARDS – зробили ривок для досягнення великих результатів!

Повна програма конференції доступна за посиланням.

Конференція Best Marketing Practices в рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018 відбудеться в Чернівцях. Якщо ви не встигли оформити акредитацію –  у вас ще є можливість зробити це на місці. Реєстрація учасників розпочинається з 9 ранку в Чернівецькому Національному Університеті за адресою вул. Коцюбинського 2.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.