Знаменитий пивний бренд Stella Artois створив величезний яскравий стріт-арт розміром 28х14 метрів прямо в самому центрі відомого лондонського району Brick Lane. Але його геометричні форми та контрастні кольори не просто виглядають красиво — вони вміло і дотепно вказують людям, де саме їм сидіти, щоб дотримуватись соціального дистанціювання.
В ці вихідні англійським пабам вперше з середини березня — початку карантину — було дозволено відкрити свої двері. Це одразу викликало бум відвідуваності — тисячі людей залюбки їдять улюблені страви і запивають їх улюбленими напоями.
Стріт-арт від Stella Artois, який з’явилася прямо на тротуарі біля знаменитої пивоварні Трумена, являє собою зображення жінки, яка смакує пиво.
Ця інсталяція водночас є свого роду схемою розташування клієнтів з дотриманням правил соціального дистанціювання без застосування фізичних бар’єрів або огорож. Люди можуть сидіти в накреслених колах і таким чином триматися на відстані один від одного.
Інсталяцію створила Studio Number One — студія, заснована відомим вуличним художником Шепардом Фейрі.
«Коли галереї та виставки закривають свої двері під час карантину, люди не мають змоги насолоджуватись мистецтвом у звичайний спосіб, — говорить Шепард Фейрі. — Моя команда в співпраці зі Stella Artois спеціально розробила цей витвір мистецтва, який, з одного боку, мав би бути загальнодоступним, а з іншого — сприяв безпеці в ситуації, коли люди знову зустрічаються та спілкуються».
Алі Хамфрі, директор з маркетингу Stella Artois Europe, додає: «Соціальна дистанція має бути безпечною, але при цьому не повинна бути антисоціальною. Ми використовуємо мистецтво з метою безпечного об’єднання людей. Використовуючи вуличне мистецтво, ми можемо переконатися, що момент, коли ми нарешті знову збираємось, дарує нам насолоду, не загрожуючи нашій безпеці».
Пропонуємо вам також переглянути добірку з десяти ресторанів, які знайшли креативні рішення для соціального дистанціювання.