Страсть, которая не знает рамок

Марка Who is it, созданная молодыми киевскими модельерами, показала всей стране спонтанную страсть. модельеры утверждают, что никаким образом не хотели задеть вопрос нетрадиционной ориентации и ни в коем случае не пытались унизить женскую часть населения.

Киевские модельеры стремятся выразить свое представление о натуральности, женственности и красоте. Как утверждают молодые модельеры, данная реклама не должна была вызвать такого осуждение, ведь они хотели передать свою любовь к клиткам. Они говорят, что страсть, показанная в рекламе, не знает ни рамок, ни пола. «Мы даже не допускаем мысли, что кто-нибудь может воспринять данный визуальный ряд как что-то противоестественное или пошлое», – сообщили представители бренда «Гей-альянс Украина». 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...